Beantwoord

E-mailadres toegevoegd en per ongeluk weer verwijderd. Hoe te herstellen?

  • 15 September 2021
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik had een nieuw mailadres aangemaakt, maar per abuis weer verwijderd . Nu kan ik deze niet meer toevoegen, is er iemand die dit kan herstellen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 September 2021, 18:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Arkeman, welkom op het forum. Als een e-mailadres wordt verwijderd wordt deze een paar maanden in quarantaine gezet zodat een andere persoon geen mailtjes kan krijgen die voor jou zijn bedoeld. In dit geval werkt dat niet mee natuurlijk, maar we kunnen zo'n reservering opheffen. Met de gegevens op je profiel ben ik al even voor je gaan kijken, bij dat abonnement zie ik geen verwijderde e-mailadressen staan. Is het al via een andere weg gelukt, of nog niet? Als het nog niet gelukt is kan je het bewuste e-mailadres ook toevoegen onder "Persoonlijke opmerkingen” op je forumprofiel en een seintje geven. Dan kunnen we verder met je meekijken.

Hoi,

Ik heb het bewuste e-mailadres toegevoegd in "Persoonlijke opmerkingen”

Reputatie 7

Helemaal goed @Arkeman, ik heb de reservering verwijderd. Je zult 'm nu opnieuw aan kunnen maken via MijnKPN!

Heel fijn, het is gelukt. Bedankt !