Vraag

E-mailadres van mijn overleden vader verwijderen

  • 26 March 2023
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik wil graag het mailadres van mijn overleden vader verwijderen.

ik lees dat ik dat hier kan aangeven.

graag hoor ik waar het e-mailadres (in een persoonlijk bericht?) kan opgeven

Ā 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Sanneke70, welkom hier.Ā 

Allereerst, gecondoleerd. Ik help graag.Ā 

Zou jeĀ je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Uiteraard ook het e-mailadres invullen waar het om gaat. Dit kan onder "Persoonlijke opmerkingenā€.Ā 

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb mijn gegevens aangevuld en bij opmerkingen het mailadres wat verwijderd kan worden , vermeld

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik kan dit e-mailadres echter niet vinden op je opgegeven postcode en huisnummer. Kan het zijn dat het op een ander adres staat of stond?Ā 

Ik heb mijn profiel qua adres aangepast naar het adres behorende bij het mailadres.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik heb gevonden. Een adres op huisnummer 130 J. Echter zie ik dat dit e-mailadres gekoppeld is aan een actief abonnement op dat adres, met internet en televisie. Mag dat abonnement ook volledig worden opgezegd?Ā 

Mijn advies is om direct contact op te nemen met onze Nabestaandendesk om de mogelijkheden te bespreken. Het nummer isĀ 0800- 0201 555, bereikbaarĀ van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.Ā