Beantwoord

E-mailadres verhuizen

  • 8 January 2021
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

is er al bekend dat mijn email adres gekoppeld wordt aan nwe adres (...) . Want bericht dat het op 20 januari wordt gesloten levert problemen op. En vooral voor KPN, want sinds mijn verhuizing gaat het echt niet goed, Steeds is er weer iets waar ik mij overblijf verbazen, als sinds 1972 bij KPN en door mijn verhuizing van de ene kant naar ander kant dorp loopt alles fout!

Graag antwoord, want anders hebben we groot probleem

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 January 2021, 21:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @100419, je vraag is me niet helemaal duidelijk. Je wilt het adres wat bij het e-mailadres hoort veranderen? Of is het e-mailadres onderdeel van een abonnement welke verhuist? Als het het laatste is, gaat het e-mailadres mee met het abonnement naar het nieuwe adres. Zou je kunnen toelichten wat er precies speelt? Op het adres wat je had genoemd (welke we verborgen hebben i.v.m. privacy) is een abonnement actief zo te zien. Zou je jouw forumprofiel (niet in een reactie) kunnen aanvullen zodat zowel het oude als de nieuwe postcode en huisnummer er staan, en het bewuste e-mailadres ook bij 'Persoonlijke opmerkingen’ kunnen zetten? Met je verdere uitleg en de gegevens kan ik dan met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

Ik heb geen reactie van je gezien @100419. Is het inmiddels gelukt? Als dat nog niet zo is hoor ik het graag nog van je.