Beantwoord

E-mailbox tijdelijk niet beheerbaar

  • 4 December 2019
  • 24 reacties
  • 1223 keer bekeken

Reputatie 1

Ik krijg deze foutmelding bij email.kpn.com.

Verder werken mijn email accounts niet. Ik kan helemaal niet inloggen.

Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 December 2019, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Lekker bezig.

Dat probleem heb ik ook. Het begint met de melding dat het wachtwoord niet klopt. Na een hoop gehannes krijg ik meldingen dat emailboxen niet beschikbaar zijn en als je belt sturen ze je smsjes.

 

Je krijgt gewoonweg niemand te pakken. Wat een waardeloze service is het toch ook eigenlijk. Vroeger was het veel beter. Kan net zo goed overstappen naar een zogenaamd ¨mindere provider want de service wordt toch minder en minder

Reputatie 7
Badge +30

Hoi mensen! Begrijp ik het goed dat jullie dit allemaal ervaren als je probeert in te loggen op email.kpn.com? We zijn bezig met het migreren van alle klanten naar een nieuwe webmailomgeving. Ik vermoed, ook gezien het tijdstip, dat jullie nu aan de beurt zijn en daarom, tijdelijk, niet kunnen inloggen. 

 

Wil je, nu de dag is aangebroken, nog eens proberen of het nu wel lukt?

Reputatie 2

Hier zojuist exact hetzelfde @Erik_ . Lege mailbox als je inlogt bij de webmail en kort daarna een melding dat hij tijdelijk geen verbinding kan maken met de mailserver.

Reputatie 2

Blijkbaar ligt de gehele mailserver voor in ieder geval mijn mailadres eruit, want ook op mijn devices krijg ik nu de melding dat de e-mailserver ‘imap.kpnmail.nl’ niet reageert.

Webmail ONBEREIKBAAR !!   Melding:

Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw.

Hoi mensen! Begrijp ik het goed dat jullie dit allemaal ervaren als je probeert in te loggen op email.kpn.com? We zijn bezig met het migreren van alle klanten naar een nieuwe webmailomgeving. Ik vermoed, ook gezien het tijdstip, dat jullie nu aan de beurt zijn en daarom, tijdelijk, niet kunnen inloggen. 

 

Wil je, nu de dag is aangebroken, nog eens proberen of het nu wel lukt?


Het is nu 11:27, en nog geen werkend webmail !

Hoi mensen! Begrijp ik het goed dat jullie dit allemaal ervaren als je probeert in te loggen op email.kpn.com? We zijn bezig met het migreren van alle klanten naar een nieuwe webmailomgeving. Ik vermoed, ook gezien het tijdstip, dat jullie nu aan de beurt zijn en daarom, tijdelijk, niet kunnen inloggen. 

 

Wil je, nu de dag is aangebroken, nog eens proberen of het nu wel lukt?


Het is nu 11:27, en nog geen werkend webmail !


Ik ben al dagen geleden gemigreerd. En toch onderstaande melding.

Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw.

De mailserver is al een half uur niet bereikbaar op mijn mobiel (imap) als via de webmail (inloggen lukt, maar geen verbinding met de mailserver). Is er een mailstoring?

Badge

Ik kan ook al geruime tijd niet aan mijn mail. Ook KPN webmail geeft een probleem. Helaas vertelt de KPN website dat er geen storing is.

Hoi mensen! Begrijp ik het goed dat jullie dit allemaal ervaren als je probeert in te loggen op email.kpn.com? We zijn bezig met het migreren van alle klanten naar een nieuwe webmailomgeving. Ik vermoed, ook gezien het tijdstip, dat jullie nu aan de beurt zijn en daarom, tijdelijk, niet kunnen inloggen. 

 

Wil je, nu de dag is aangebroken, nog eens proberen of het nu wel lukt?


Het is nu 11:27, en nog geen werkend webmail !


Ik ben al dagen geleden gemigreerd. En toch onderstaande melding.

Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw.


Het betreft mijn account op “Het Net”. Bij “kpnmail” gaat het wel goed !!!
En …  minuten zijn uitgerekt tot uren !

Badge

Ik zou het erg op prijs stellen indien KPN met een statement komt. Op de website zijn er geen storingen bekend. En probeer het over een paar minuten opnieuw is nu al een kwestie van uren geworden.

 

Hier dito, @Erik_ 

12:05 u.
Na inloggen op webmail “mailserver onbereikbaar”. En je krijg idd een lege mailbox te zien.

Dáárom heb ik sinds 10 over 10 dus geen mails v.h. forum meer in m'n Gmail! Pffff! :rage:

Betreft account eindigend op hetnet.nl, net als bij @wimmers . Die met kpnmail werkt wel, maar gebruik ik helemaal niet.

Reputatie 7
Badge +21

Hier met een hetnet.nl account geen problemen. Zowel webmail als e-mailclient op telefoon en tablet werkt normaal, de hele ochtend al.

Idem dito met een hetnet.nl adres. Verzenden lijkt wel te lukken, zowel met MS-Outlook als met de mobiel app BlueMail

Yep, zojuist komt er weer mail binnen. Het lijkt opgelost. 

Hmm :thinking:

Nu (12:13) weer even geprobeerd en kom nu wel in een gevulde hetnet-e-mailbox.

Niks 5 jaar geleden, ik kan NU niet inloggen met mijn (onlangs vernieuwde) KPN Webmail. Vannacht had ik dat ook al, vanochtend werkte het gelukkig weer maar sinds een uur of zo iets kom ik er niet meer in. "Probeer het over een paar minuten nog eens".  Op mijn adres/postcode is er volgens de KPN geen storing!!!

 

Admin: reactie verplaatst van heel oud topic naar deze

Reputatie 7
Badge +30

We bleken uiteindelijk een storing te hebben waar sommige klanten last van konden hebben. Je kon dan niet inloggen. Of wel inloggen maar zag niets. Dit is inmiddels opgelost en iedereen moet overal weer bij kunnen :slight_smile: Voor de volledigheid: Mail is niet daadwerkelijk verdwenen geweest. Het was alleen weergaveprobleem als je geen mail zag.

Hartelijk dank. Sinds een poosje werkt alles weer normaal. Houwen zo!

Het is een ander onderwerp (denk ik) maar wil het toch wel graag kwijt. Ik zou zo graag vanaf ieder contact (opgeslagen e-mailadres) alle opgeslagen mails kunnen vinden waarin dat mailadres voorkomt, hetzij als afzender, hetzij als geadresseerde of mede-geadresseerde. Je kunt van alles opzoeken (wat zit op diverse plekken in de mailinhoud), maar DAT juist niet !!!

 

Groet,

Gerard Peet, Hetnet-mailklant sinds 1997 (geloof ik)

Ik krijg deze foutmelding bij email.kpn.com.

Verder werken mijn email accounts niet. Ik kan helemaal niet inloggen.

Hoe los ik dit op?

Het is 5 December 2019 en via het account van HetNet is het nog steeds niet mogelijk om email binnen te halen. Via de webmail komt het wel binnen, maar niet doorgelinkt naar Apple mail. Versturen lukt wel, maar ophalen mail lukt dus niet. Er is niets veranderd in mijn computer en/of instellingen dus beste KPN los het graag op. Contact krijgen is nog steeds niet het beste punt bij de KPN, jammer

Reputatie 7

Kan jij in jouw eigen topic eens screenshots plaatsen van de instellingen in Apple mail t.a.v. van dat account. Ik ben met name geïnteresseerd in de inkomende mail server en de uitgaande mailserver maar hoe meer info hoe beter.

Uiteraard wel even persoonlijke informatie wegpoetsen.

Reputatie 1

Bij mij was het probleem al na een paar uur opgelost dezelfde dag 's ochtends vroeg.

 

Ik had niet zoveel reacties verwacht eerlijk gezegd.