Beantwoord

E-mails aan mijzelf belanden in de spam-box

  • 18 October 2021
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Reputatie 2

Ook bij mij belanden mijn verzonden berichtjes (via mobiel) aan mezelf in de SPAM. Mailadres is niet geblokkeerd, dat heb ik zojuist gecontroleerd. Bovenstaand privebericht, in bovenstaande reactie is uiteraard niet toegankelijk voor mij. Erik kan jij mij ook verder helpen? Dat zou fijn zijn!

admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Petra09 19 October 2021, 15:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Petra09, je stuurt de mails vanaf jouw mobiel? Kun je wel mails naar jezelf sturen via de webmail? Want als het via die weg wel lukt zit er iets mis in de instellingen van jouw e-mail cliënt. En krijg je verder ook een foutmelding of dergelijke? Zo ja, welke? Wan daar valt vaak ook veel informatie uit te halen over de oorzaak. 

Reputatie 2

Hoi Bart,

Het probleem is opgelost nadat ik de mail (in Spam) doorgestuurd heb naar abuse@kpn.com en samples@kpnmail.nl verstuurd heb. Bleek dat er ‘filters’ moesten worden aangepast… en nu kan ik weer mails versturen met de mobiel.

Toch bedankt voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het gelukt is. :)

Mocht er nog weer eens iets zijn, horen wij dat graag.