E-mails doorgestreept

  • 21 July 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Wij hebben ook het probleem van doorgehaalde e-mails. We gebruiken Apple mail en hebben daar ook ‘regels/filters’ ingesteld. Deze mails komen doorgehaald in webmail én ze komen dan ook niet meer door op onze iPhone.

Vikash, het bericht van Jan met de Pet, dat jouw collega de juiste oplossing had, geeft mij goede hoop. Zou je mij ook die oplossing willen sturen?

Alvast dank!

 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @De Verrekieker. Welkom op het KPN Forum. Ik heb een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb een aantal dagen geleden het probleem doorgezet naar een achterliggende afdeling. Ik zie dat deze afdeling heeft geprobeerd om telefonisch contact met jou op te nemen. Helaas is dat (nog) niet gelukt. Ik heb het contact telefoonnummer dat bij ons bekend is doorgegeven. Als je wilt dat mijn collega op een ander nummer belt, laat dan hier een berichtje achter.