Beantwoord

E-mails exporteren naar Outlook

• 13 maart 2018
  • 11 reacties
  • 1463 keer bekeken

Hallo,
Ik wil graag mijn emails die ik in mijn webmail heb staan, exporteren naar Outlook.
Hoe kun je dit doen?
icon

Beste antwoord door Koen_1 16 maart 2018, 15:43

Hoi @little-wolf, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Op de pagina KPN e-mail: Instellen op pc, laptop, tablet of mobiel vind je stappenplannen voor het instellen van je mailaccount in diverse mailprogramma's: ook instructies voor verschillende versies van Outlook vind je daar. Als je wilt dat de mails naast in Outlook ook in je Webmail blijven staan vink je "Een kopie van berichten op de server achterlaten" of "leave email on server" zoals @KeesYagi aangaf aan in Outlook. Als je de mails echt wilt exporteren dus niet meer in de Webmail en alleen nog in Outlook wilt hebben vink je die optie niet aan.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Een pop3 account aanmaken in outlook, zet "leave email on server' aan.
Er is al veel meer over geschreven op dit forum, even zoeken.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @little-wolf, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Op de pagina KPN e-mail: Instellen op pc, laptop, tablet of mobiel vind je stappenplannen voor het instellen van je mailaccount in diverse mailprogramma's: ook instructies voor verschillende versies van Outlook vind je daar. Als je wilt dat de mails naast in Outlook ook in je Webmail blijven staan vink je "Een kopie van berichten op de server achterlaten" of "leave email on server" zoals @KeesYagi aangaf aan in Outlook. Als je de mails echt wilt exporteren dus niet meer in de Webmail en alleen nog in Outlook wilt hebben vink je die optie niet aan.
@Koen
Ik maak gebruik van de online versie van Outlook.
Deze heb ik van de week aangemaakt omdat ik helaas kpn wil opzeggen binnenkort
ivm samenwonen.
Kan het dan ook?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @little-wolf, met de online versie van Outlook heb ik persoonlijk geen ervaring: als deze ondersteuning biedt voor het toevoegen van accounts via POP3 moet het kunnen!
Volgens mij is de vraag van little wolf hoe hij al zijn op webmail staande mail in outlook kan importeren, en diezelfde vraag heb ik ook.
Reputatie 7
Badge +17
Als ik het goed begrijp wil je dat e-mails die nu zichtbaar zijn op webmail ook zichtbaar worden in outlook, klopt dat? In dat geval hoef je het KPN e-mail adres alleen maar in te stellen in Outlook. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit kan doen.
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb helaas nog geen reactie van jou ontvangen. Is het inmiddels gelukt om het e-mail adres in te stellen in Outlook? Mocht je onze hulp nog nodig hebben dan horen we dat graag van je!
Nee. De koppeling met outlook en webmail is er wel, echter er staat een grote hoeveelheid mail in webmail die ik naar mijn outlook wil importeren, kan ik dit doen zonder dat ik mailtje voor mailtje moet selecteren. Ik wil dus het hele hoeveelheid opgeslagen mail op webmail importeren in outlook.. Bij een nieuwe versie van outlook zijn alle oude mailbestanden weggeraakt, maar omdat het account met Imap is ingesteld staat alle oude meuk nog in webmail. en die oude meuk wil ik terug in outloop op de Pc zodat het het account in een pop 3 kan wijzigen.
Reputatie 7
Badge +17
Staan de e-mailtjes die je nu mist in Outlook in aparte mappen en mis je deze mappen in Outlook? Normaal gesproken wordt de inhoud van webmail automatisch overgezet naar Outlook bij het instellen van het e-mail adres als IMAP account. Welke versie van Outlook heb je geïnstalleerd? Met de online versie van Outlook heb ik persoonlijk te weinig ervaring om hier een goed antwoord op te geven.
Outlook 365. In outlook staan niet de mappen die op webmail staan.. In webmail staan veel meer mappen en deze mappen wil ik terug naar outlook zetten
Reputatie 7
Badge +17
Outlook365 is de online versie van Outlook. Ik heb net als Koen_1 weinig ervaring met de online versie van Outlook.
Als deze ondersteuning biedt voor het toevoegen van accounts via POP3 moet het kunnen!

Reageer