Beantwoord

E-mails ontvangen van oud Hetnet/kpnmail-adressen [verzoek: verwijderen]

  • 10 January 2020
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik las het bovenstaande en ikzelf ben zo nu blijkt wel een hele trouwe klant bij kpn want ook ik krijg nog wel eens, zij het sporadisch mail van @hetnet en @kpnplanet. Ondertussen zijn we in 2020 en gebruik ik mail van kpn via @kpn

Eventuele “oude maillings” komen wel binnen omdat alles doorgesluist wordt dus laat ik het maar zo.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 January 2020, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Frank, welkom op het forum! Begrijp ik het goed dat jij nog een oud HetNet en een oud KPNPlanet mailadres hebt, en dat je af en toe nog mails binnenkrijgt die aan die adressen gericht zijn?

Dat is zeker mogelijk. Zolang die adressen actief zijn, kan er mail heen gestuurd worden. Je kunt in je MijnKPN kijken welke mailaccounts je hebt. Via email.kpn.com kun je kijken welke aliassen je bij elk account hebt. Als je mailadressen wilt verwijderen, dan kan dat op die plekken. Aliassen verwijder je via email.kpn.com. Een heel account, inclusief alle aliassen die eronder hangen, via de MijnKPN.

bedankt zal het bekijken en aanpassen, Frank