Beantwoord

e-mails van primair e-mailadres naar alias

  • 20 March 2019
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Beste Marina, ik heb een vraag die gerelateerd is aan het bericht van FritsMep.
Ik heb een primair mailadres van KPN, daar komt mijn SPAM op binnen. Heb daar mail aliassen bij aangemaakt, wat de echte mailadressen zijn.
Is het mogelijk om geen mail meer te ontvangen op het primaire mailadres maar wel op de gekoppelde mail aliassen ?
thankx !

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door RBxx 21 March 2019, 14:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Marcel heeft vraag , in afwachting van een reactie van een KPN moderator, hier alvast mijn suggestie.

Via Mijn KPN kan je naast je primaire account/adres een tweede account aanmaken.
De aliassen kunnen dan verplaatst worden van het eerste (primaire) naar dat tweede account.

Eventuele SPAM op het eerste account kan je dan verder negeren.
Alleen te hopen dat de SPAM niet binnenkomt op één van de aliassen, dan verhuist het mee 😎

Het aanmaken van een tweede e-mail account kan je zelf, voor het verplaatsen van de aliassen heb je hulp nodig van een moderator.

Als je dat nog niet heb gedaan, vul dan je Forum profiel aan met alle relevante gegevens (Naam, postcode, huisnummer, klantnr.). Deze gegevens zijn daar alleen in te zien door de moderators en jezelf.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Marcel heeft vraag, Leuk dat je jouw vraag op het forum stelt. Is de mogelijkheid die @RBxx heeft toegelicht een optie? Je kunt ook je e-mailadres van je alias verwijderen. Wij kunnen het adres van je e-mailalias vrij geven, waardoor je het adres weer kunt gebruiken met een hoofd e-mailaccount(tweede account). Aliassen kunnen we ook verplaatsen. Wat voor jou het makkelijkste is. Ik hoor het graag van je en zie je gegevens graag tegemoet
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Marcel heeft vraag, We hebben geen reactie van je gezien, dus ga ik ervan uit dat jouw vraag is beantwoord. Mocht je toch nog vragen hebben of als ik je alsnog kan helpen met het vrijgeven van je e-mailadres, zien we graag een reactie van je.

Reageer