Beantwoord

E-mails verdwijnen

  • 28 October 2019
  • 4 reacties
  • 162 keer bekeken

beste medewerker,

 

Ik heb pasgeleden een nieuwe laptop gekocht en probeer mijn @hetnet.nl email er op in te stellen. e-mails die hierop binnen komen verdwijnen alleen na een onbepaalde tijd. Daarna heb ik op de webmail gekeken en hier gebeurd hetzelfde, ook in outlook is dit het geval. De enige plaats waar e-mails nog blijven staan is in outlook op mijn oude windows 7 pc. Ik heb het instellen  met zowel pop3 als imap geprobeerd maar dit maakt geen verschil. Ook is het  niet consequent wanneer e mails verdwijden. verdwenen mails zijn ook niet terug te vinden in verwijderde items of spam

 

Ik hoop dat met deze informatie een oplossing te vinden is

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 November 2019, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Marijke Wouters . Welkom op het forum.

Ik weet het nog niet zeker maar het klinkt alsof er ergens nog een account met pop is ingesteld. Wat POP doet is de mails van de server halen en opslaan op het apparaat waar jij het e-mail programma met POP hebt ingesteld. Kan het zijn dat er nog ergens zo'n account actief is? (telefoon, tablet, pc, laptop?)

 

bedankt voor het antwoord, ja op de (andere) vaste pc is er een outlook account actief.

Mocht jij op meerdere apparaten je mail willen lezen is het verstandig om met het IMAP protocol te werken. Deze laat in de regel de mail op de server staan en kun je overal je mail checken. Mocht je hier nog andere vragen over hebben, stel ze gerust!

Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!