Beantwoord

E-mailstoring?

  • 21 October 2019
  • 29 reacties
  • 480 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds kort ontvangen wij geen reply's op door ons verzonden e-mails. Dit is buitengewoon hinderlijk.

Vraag: ligt het problerm bij KPN (exchange server) ??? of ligt het probleem dichter bij huis. 

Wij hebben windows 10 pro en windows mail. Op de door ons verzonden mail staat de naam van het emailaccount vermeld en niet de naam van de verzender. Zou in de emsilinstellingen iets verkeerd kunnen zijn gegaan en zoja, wat dan?

 

Gaarne een spoedige reactie.

M.vr..gr.

Kubi

 

 

icon

Beste antwoord door Kubi2018 28 October 2019, 20:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 1

Het lijkt mij dat als jullie server op de blacklist staat er van mij geen verdere actie nodig is om die weer van de lijst te halen (ik ben immers de eigenaar niet). Maar ik zal vanavond de melding wel even doorsturen. 

Reputatie 7
Badge +7

Oh, sorry. Er lopen een paar dingen door elkaar, waardoor ik ze ook door elkaar haalde.

Het “Mail Rejected” gedeelte betreft de foutmelding wanneer er naar kpnmail gemailed word.

 

De SORBS blacklisting is bekend. SORBS is vreselijk agressief met listen van servers en ze vragen betaling om te delisten, hier is als ISP dan ook niets aan te doen. De meeste listings zijn ook al erg oud. Geen partij welke mail serieus neemt zal SORBS gebruiken om mail te weigeren.

Reputatie 1

Ik heb het bestaande emailaçcount verwijderd en een nieuwe gemaakt. Tevens het wachtwoord 'gewijzigd' in die zin dat ik hetzelfde(!!!) wacht- woord heb aangehouden. Alles lijkt het nu weer te doen, opk her replyen waarmede de ellende is begonnen. Kennelijk kan het zo eenvoudig zijn.

 

Mijn dank voor alle genomen moeite.

M.vr.gr.

Fijn dat je het hebt kunnen oplossen :-)