Beantwoord

Een mailadres wijzigen

  • 21 November 2019
  • 10 reacties
  • 148 keer bekeken

Badge

Ik/wij hebben meerdere mailadressen, nu wil ik één van de mailadressen wijzigen. Alleen hoe kan ik dat wijzigen. Er is veel veranderd, voorheen kon ik heb wel vinden en wijzigde een mailadres of maakte ik een alias aan. Waar kan ik het mailadres wijzigen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 25 November 2019, 12:04

Bekijk origineel

10 reacties

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.  
 

Badge

Ik weet niet wat ik met deze antwoorden van Janny Hartog aan moet… ???

Reputatie 7
Badge +21

Dag  @Sepp , dat laatste heeft een forum Admin al voor je opgelost. 

Via https://email.kpn.com kan je e-mail adressen (aliassen) toevoegen en verwijderen in je e-mailaccount(s)

E-mailaccounts zelf beheer je in MijnKPN.

Badge

Tja, MijnKPN: daar kan ik dus mijn emailaccounts beheren…. maar waar? 

Als je inlogt in MijnKPN zie je bovenin staan: overzicht, producten, service. 

Ik neem aan dat ik het beheer van de email account moet doen onder service? en dan….

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sepp 

Via producten, thuis en dan links instellingen

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Sepp, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het wijzigen van je e-mailadressen kan inderdaad in MijnKPN. Als je bent ingelogd ga je naar producten > thuis > instellingen > e-mail en hier kan je het aanpassen. Kan je aangeven of dit inmiddels gelukt is? :slight_smile:

Badge

Kijk…. daar heb ik wat aan. Hartelijk dank. Nu kan ik inderdaad een mailadres verwijderen en dan een nieuw mailadres aanmaken in MijnKPN. En dan denk ik ook daar weer een alias in aanmaken. Maar 1 ding tegelijk. Want na 1 wijziging duurt het denk ik enkele dagen voordat ik de volgende stap weer doen kan. Zoals ik in het verleden wel eens mee maakte.

Reputatie 7
Badge +21

Enkele dagen wachten @Sepp ?? Dat zou niet nodig moeten zijn. Als je een nieuw e-mailaccount hebt aangemaakt, moet je meteen door kunnen gaan met daarin aanmaken van alias(sen).

Badge

Nee, inderdaad, dat klopt. Voor een paar jaar terug heb ik ook regelmatig aliassen en een keer een mailadres gewijzigd. Toen duurde het nog een paar dagen, maar nu is het in enkele minuten voor elkaar. De zijn twee redenen waarom ik niet overstap naar een andere provider (want die zijn soms toch goedkoper) is dat je bij KPN 5 mailadressen hebt en meerdere aliassen kunt aanmaken, zo kun je de mailtjes van je clubs uit elkaar houden en 2e reden: ik werkte zelf bij KPN, mijn hart is nog steeds groen.

Reputatie 7
Badge +21

@Sepp, fijn om te lezen dat het gelukt is. Heb je hier verder nog vragen over? :blush:

Reageer