Vraag

email

  • 5 December 2020
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Als ik mijn prullenbak op mijn smart Phone leeg heb gemaakt komen alle mails terug als ik weer naar mijn prullenbak ga. Je ziet dan ook dat hij steeds gaat synchroniseren en alle verwijderde mails terug haalt.

Ik heb niets veranderd en voorheen ook nooit last van gehad. Hoe kan ik dit oplossen of zit de fout bij KPN


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoe het ontstaan is kan ik je nu niet vertellen @Zonnetje55. Maar als je op deze website je telefoon uitzoekt en bij email provider kiest voor “KPN/Planet/HetNet (IMAP, geadviseerd)” dan kan je de stappen volgen die het probleem zouden moeten oplossen. Zou je kunnen kijken of dit werkt? Wat er waarschijnlijk misgaat is dat bij het verwijderen van mail deze op de server blijft staan waardoor deze weer mail gaat synchroniseren. Laat je weten of het hiermee gelukt is? Mocht dat niet het geval zijn laat dan ook even weten welk type telefoon het is zodat we verder kunnen helpen.