Beantwoord

email account

  • 25 March 2020
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

Reputatie 2

voorheen zat ik bij KPN (telefoon, mobiel en TV email) en ben overgestapt naar XS4ALL (reden is dat ip-adressen wijzigen). Gevolg is dat ik mijn email account wel kon behouden maar ervoor moet betalen. Nu is XS4ALL ingelijfd bij KPN. Moet ik dan nog steeds betalen voor mijn email account???
Ik heb nog steeds mobiel van KPN en de Cloud. Internet is van XS4ALL omdat deze stabieler is dan die van KPN

icon

Beste antwoord door Nick83 25 March 2020, 20:35

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nu is XS4ALL ingelijfd bij KPN.

Niet nu, dat is in 1998 al gebeurt. Meer dan 20 jaar geleden. Nu zijn er plannen om de klanten van XS4ALL over te zetten naar KPN en het merk XS4ALL te laten vervallen. Maar meer dan plannen zijn het vooralsnog niet. Het moet allemaal nog gebeuren. XS4ALL is momenteel gewoon nog steeds een los van KPN opererende organisatie. Je kunt nu zelfs nog gewoon nieuwe klant worden en een nieuw abonnement afsluiten bij XS4ALL. Dus ja, u moet gewoon betalen. Er is nu nog geen enkele reden om te denken dat da niet meer zou hoeven.

Reputatie 2

dank voor je snelle reactie. Het nadeel vind ik dat mijn email account, omdat ik deze al van het begin heb, aan belangrijke organisaties is gekoppeld. denk aan belastingdienst en rijk en gemeente. lastig om dit allemaal weer te wijzigen.
Lastig dat KPN dit niet allemaal goed regelt, net als mijn clouddiensten wil ik koppelen aan mijn kpn maar dat gaat weer niet.

nogmaals dank :neutral_face:

Reputatie 7
Badge +24

Wat regelt KPN niet goed als ik vragen mag? En KPN bied geen clouddiensten aan. KPN is een provider, geen aanbieder van clouddiensten. Clouddiensten verzorgen kunnen andere partijen vele malen beter en goedkoper dan KPN.

Reputatie 2

Ik maak gebruik van cloud diensten van KPN. Dit is een zakelijke aansluiting voor particulieren. zijn er dan andere partijen die goedkoper zijn en vooral zijn deze betrouwbaar?
Een clouddienst die eventueel ook de Gb kan vergroten.
Ik hoor graag van je

Reputatie 7
Badge +24

"zakelijke aansluiting voor particulieren"

Dat klinkt heel euhm... verwarrend :smile:

U heeft nog geen antwoord gegeven op mijn vraag wat KPN niet goed regelt.

Reputatie 2
  • mijn cloud geef de melding onvoldoende ruimte. deze ruimte kan ik niet vergroten. ik heb gevraagd of KPN dit wil regelen.
  •  wanneer ik dit zelf wil doen krijg ik de melding dat mijn email account niet bekend is.
    zie onderstaande melding.

    wat kpn niet goed heeft uitgevoerd is dat ik nu 7x heb gebeld en dat een vriendelijke helpdesk medewerker mijn probleem opneemt met ticketnummer en dat er wordt teruggebeld. Helaas nooit gebeurd.

    fout melding:

    We kunnen m.l.westhoeve@wxs.nl helaas niet vinden in de adreslijst kpn1659704-my.sharepoint.com. Probeer het later opnieuw. Ondertussen proberen we het probleem automatisch voor u op te lossen.

    Enkele suggesties:

    BlueArrow.gif

    Klik hier om u met een ander account aan te melden bij deze site.
    Hierdoor wordt u afgemeld bij alle andere Office 365-services waarbij u op dit moment bent aangemeld.

    BlueArrow.gif

    Als u dit account gebruikt op een andere site en niet wilt afmelden, start u de browser in de modus Private Browsing voor deze site (hoe doe ik dat).

    Als dat ook niet werkt, neemt u contact op met uw ondersteuningsteam en vermeldt u deze technische details:

    Correlatie-id: 042e449f-80ee-2000-b5c8-ce725b899c2a

    Datum en tijd: 3/31/2020 6:06:40 AM

    URL: https://kpn1659704-my.sharepoint.com/personal/mlwesthoeve_westhoeve1_kpn-cloud_nl/_layouts/15/storman.aspx

    Gebruiker: m.l.westhoeve@wxs.nl

    Type probleem: Gebruiker niet in adreslijst.

Reputatie 7
Badge +24

De oplossing hier weet ik niet. Dit is een zakelijke dienst, voor bedrijven dus. Absoluut niet bedoeld voor particulieren. Voor een oplossing zult u op het zakelijke forum van KPN moeten zijn. Niet hier op het forum bedoelt voor particulieren. 

Reageer