Beantwoord

Email accounts beheren

  • 16 January 2019
  • 6 reacties
  • 270 keer bekeken

Reputatie 1
Via Mijnkpn app kan ik o.a. mijn email-accounts beheren.
Ik heb echter meer andere email-accounts * die daar niet bijstaan.

Kort geleden heb ik via internet (niet de app) naast de andere email-accounts * ook virus-scan en spamfilter kunnen beheren maar kan de toegang daartoe niet meer achterhalen.
ik heb n printscreen daarvan maar wil die om privacyredenen niet hier plaatsen

forum7398
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 January 2019, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Ejl! Heel goed dat je die gegevens hier niet plaatst. Met wat je beschrijft klinkt het alsof jouw mailadressen verspreid staan onder verschillende abonnementen. Ik kan je helpen om daarin dingen amen te voegen zodat je alles via je MijnKPN kunt beheren. Vul je gegevens in op je profiel, met je mailadressen in het vak Persoonlijke opmerking. Laat hier weten als je dit gedaan hebt, dan zet ik op een rijtje wat de opties zijn.
Reputatie 1
Hoi Erik,
ik heb even bij Profiel gekeken maar het is me niet duidelijk wat deze persoonlijke gegevens met mijn vraag te maken hebben. Dus nog niet ingevuld/opgeslagen.
als ik Profiel toch moet invullen hoeven dan de prive-vakjes niet ?

Ik heb ook geen verschillende abonnementen.

in de loop der jaren stuk of 9 emailadressen (aliassen) gecreeerd waarvan ik n aantal wilde verwijderen. 2 werken niet meer. Alleen die zie ik dus niet.

Moet ik ze allemaal (incl 2 niet werkenden) noemen ?

groet Ejl
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan je hier in het systeem niet opzoeken zonder je adresgegevens, dus die zijn wel nodig. Alle vakjes waar 'privé' achter staat zijn alleen in te zien door jou en door de KPN moderators van dit forum om zo je privacy te beschermen.

Wat betreft de adressen, als je alleen degene wilt noemen die je verwijderd wilt hebben. Dan kan ik die specifiek gaan nakijken. Mocht er nog aanvullende informatie nodig zijn kunnen we daar altijd dan nog in privébericht over verder praten 🙂
Reputatie 1
Hallo Erik,

Profiel heb ik ingevuld.
Ik weet niet wat vakje "over mij" , "titel" en "handtekening" betekent, dus heb forumgegevens ingevuld. graag hoor ik als ik iets niet juist heb ingevuld.

niet alle adressen heb ik bij opmerkingen genoemd (is indicatie), maar als je deze genoemde ergens kan vinden dan staan de andere er ook wel bij.

In "Mijnkpn" zie ik wel 3 adressen (heb ik niet genoemd bij opmerkingen)

graag zie ik alle andere , voor mij onvindbare, email-adressen ook in "Mijnkpn" account staan zodat ik zelf kan beslissen welke ik wil verwijderen.

Groet Eddy
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Eddy! Ik ga het nakijken en stuur je straks een privébericht met een overzicht.
Reputatie 1
Bedankt Erik,

Alles staat dus netjes bijelkaar.
zijn in de loop van vele jaren ontstaan maar ben het nut kwijt.

waarom staan er bijvoorbeeld drie onder mijn klantnummer?

Groet Eddy