Beantwoord

Email accounts opnieuw installeren mislukt

  • 7 May 2021
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Heb 2 email accounts verwijdert omdat ze niet goed geïnstalleerd waren en wil ze weer opnieuw goed installeren maar krijg de mededeling: Het opgegeven e-mailadres is niet beschikbaar.

Hoe kan ik mijn in gebruik zijnde accounts weer opnieuw instellen?

Hartelijk dank, W. Verdonk

icon

Beste antwoord door W V 9 May 2021, 15:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @W V. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw e-mailadressen op de juiste manier in te stellen. In welke mailprogramma wil je jouw e-mailadres instellen? Op deze pagina kan jee bekijken hoe je een e-mailadres kan instellen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en jouw e-mailadressen achterlaten in het KPN Forum profiel? Het e-mailadres mag je achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld. Dan kan ik voor jou uitzoeken of deze e-mailadressen nog actief zijn. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

Ik heb KPN gebeld. Het blijkt dat je 3 maanden moet wachten voor je zelfde mailnaam weer opnieuw kan installeren. Maar telefonisch kan KPN je emailadres weer vrij geven als ze gecontroleerd hebben dat jij dat bent. Probleem opgelost gelukkig.

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt inderdaad. We hebben de mogelijkheid om een reservering van een e-mail adres te verwijderen. Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag!