Beantwoord

email adres verwijderen Deactivatie loopt

  • 5 February 2020
  • 11 reacties
  • 123 keer bekeken

3 van de 5 aangemaakte email adressen blijven na verwijderen op Deactivatie loopt staan.

nu kan ik geen nieuwe aanmaken

icon

Beste antwoord door Dlr 18 February 2020, 22:21

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Dlr Welkom op ons Forum! Zodra jij een e-mailadres verwijderd bewaren wij deze 3 maanden. Dit doen we puur voor de klant want het gaat nog wel eens mis dat een verkeerd e-mailadres verwijderd wordt en het zou zonde zijn als je dan het adres meteen kwijt bent.  De verwijderde e-mailadressen staan in de 'reserve-bak’. Zal ik deze voor je verwijderen zodat je nieuwe kunt aanmaken? Zou je de e-mailadressen die verwijderd mogen worden in je profiel willen zetten. Dit mag onder het kopje ‘persoonlijke opmerking’. Je mag me ook een privébericht sturen hierover. Laat het maar weten als je een bericht hebt gestuurd of je profiel hebt aangevuld, dan maak ik het voor je in orde. 

 

In profiel gezet

Vr.gr.

Reputatie 7
Badge +17

@Dlr Bedankt voor je snelle reactie. 
Ik heb ...89 verwijderd. Ik zie dat ….90 nog niet is verwijderd uit de MijnKPN, dus deze kan ik niet handmatig verwijderen. Kan jij hem aan jou kant nog verwijderen? Wat bedoel je met ‘blanco’ verwijderen? 

Reputatie 7
Badge +17

@Dlr Ik wilde alvast een technische verzoek inschieten, zie ik ineens dat mijn lieftallige collega dit al heeft gedaan! Geweldig, het duurt dus max. nog 2 werkdagen. :laughing:

90 staat op deactivatie loopt, dus daar kan ik ook niets mee. En blanco bedoel ik: er staat: 

Verwijderd e-mail adres

Deactivatie loopt

Reputatie 7
Badge +17

@Dlr Oke! Goed dat Erwin een ticket heeft ingeschoten. Laat het maar in zijn topic weten (of allebei) als het volgende week nog niet werkt. Ik werk namelijk pas weer op maandag avond! 

Reputatie 7
Badge +17

@Dlr Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld of dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag! 

Nou, Lisa integendeel. Er is niets opgelost .Ik zou een paar dagen moeten wachten, maar in die paar dagen is t nog steeds niets gebeurd.

Nog geen wijziging geweest

Bedankt, eindelijk voor mekaar:ok_hand:

Reputatie 7
Badge +17

@Dlr Bedankt voor je terugkoppeling hier en fijn dat het is opgelost. :blush:

Reageer