Beantwoord

Email adres vrijgeven

  • 15 June 2021
  • 10 reacties
  • 203 keer bekeken

Hallo moderator, kunt u een door mij aangemaakt en verwijderd e-mail adres vrijgeven, zodat ik het alsnog kan gebruiken? Het betreffende email adres dat moet worden vrijgegeven, heb ik in het persoonlijke opmerkingen veld geplaatst van mijn profiel.

 

Met vriendelijke groet, Arie en Margret

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 June 2021, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @M. Vrolijk. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat er inderdaad een reservering op het e-mailadres staat. Normaal gesproken komt dit automatisch te vervallen, maar ik heb deze reservering gelijk voor je verwijderd. Je kan het e-mail adres opnieuw aanmaken.:blush:

Beste Forum leden.

Per ongeluk heb ik mijn Telfort email adres verwijderd wat is echt nodig heb voor communicatie naar instanties. Nu zie ik dat ik alleen maar email adressen kan maken die eindigen op @kpnmail.nl

Valt er nog iets te verzinnen?

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic (incl reacties)

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @M. Vrolijk jazeker, dit telfort emailadres is nog te ‘redden’.

E-mailaccounts (dus mailboxen) kunnen idd alleen aangemaakt worden met @kpnmail.nl maar extra e-mailadressen (aliassen) kunnen wel als @telfort.nl worden toegevoegd aan een bestaand account.

Op dit moment staat er een reservering op het adres. Bij verwijderen gaat het adres automatisch drie maanden in ‘quarantaine’. Een KPN moderator die hier binnen 1-2 dagen gaat reageren kan dit eerder vrijgeven.

Zet jouw gegevens alvast (privé) in je forum profiel, alleen zichtbaar voor KPN en jou. Zet het e-mailadres in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @M. Vrolijk  
Ik zie dat je in een eerder topic al geholpen bent door moderator @Vikash . Het e-mailadres is dus al vrijgegeven. 

Het snelst kan je inloggen via https://email.kpn.com/ dan kom je direct bij je KPN e-mail instellingen
Dan vermijd je de lange (om)weg in MijnKPN en hoef je niet twee keer in te loggen.

Je ziet dan het overzicht van jouw e-mailaccount(s). Door op een account te klikken krijg je een overzicht van de extra e-mailadressen (aliassen) in dat account. Hier kan je het telfort adres als ‘extra e-mail adres’ toevoegen. Laat je niet verwarren door de toevoeging @kpnmail.nl die vanzelf verdwijnt zodra je het hele e-mailadres intypt.

 

Reputatie 7
Badge +21

Is het gelukt @M. Vrolijk ?

Beste Ruud, het intypen van het complete e-mail adres inclusief @telfort.nl was de grote truc!

Hartstikke bedankt voor dit juiste antwoord en duimpje omhoog natuurlijk.

 

Geachte moderator,
Ik ben onlangs verhuisd. Ik heb twee emailaccounts van mijn oude huisadres (Email Only) verwijderd. Ik wilde die twee op mijn nieuwe adres instellen, maar die vlieger ging niet op! De twee emailadressen waarom het gaat heb ik bij mijn profiel (persoonlijke opmerkingen) vermeld.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @HugoDiverso. Welkom op het KPN Forum! Ik heb zojuist de reserveringen verwijderd. Laat je weten of het is gelukt om deze mailadressen opnieuw aan te maken onder het nieuwe abonnement?

Hoi @Vikash. Bedankt! Het is gelukt!
Voordat ik met deze vraag naar dit forum ging heb ik 0800-0402 gebeld. Volgens hen was het niet mogelijk om emailadressen vrij te geven!?

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het is gelukt! Inderdaad wel bijzonder dat onze klantenservice je niet verder kon helpen hierin. 😑