Vraag

Email appleenquete

• 23 augustus 2016
  • 9 reacties
  • 172 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Hallo, ik had contact gehad met AppleSupport en daarna een mail voor een enquete een paar dagen later. Die enquete heb ik ingevuld, en de enquete had een groen slotje. Dan is ie echt van Apple he. En het mailadres kwam overeen, dan is het ook goed he.

9 reacties

Wanneer ik het zo lees dan lijkt het op een mail met een link nadat je telefonisch contact hebt gehad met de support desk, klantenservice belevenis enquête, van een bedrijf in dit geval Apple. Persoonlijk kies ik ervoor om tijdens/ aan het eind te zeggen, dankjewel U hebt me enorm geholpen, is dat niet het geval maar deed men wel zijn best met to the point vragen, dan zeg ik het ook duidelijk....bedankt voor de moeite, U heeft erg goed uw best gedaan maar helaas is de oplossing nog niet in beeld...

Die enquête zou dan al niet meer nodig zijn
99.9% Zekerheid kan ik je niet geven, maar het gebeurt meer, dus ook door andere bedrijven - instanties, het komt dus in een zeer goede richting.

Ik wil je dit meegeven, niemand verplicht je, heb je twijfels, gewoon niet aanklikken een dergelijke link.
Een link in een email klik ik nooit (zomaar) aan. Je hoeft je dan ook niet te vragen is dit veilig? Gewoon verder gaan en niet meer aan denken.
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb in die enquete geen persoonlijke gegevens achter hoeven laten, alleen hoe ik de service ervaren had. De pagina met de enquete had een groen slotje. Ik internet met KPNVEILIG, dan ben je toch beschermd tegen gevaar, als er gevaar is? KPNVEILIG geeft toch aan als de pagina niet veilig is of het niet zeker is? En ik heb eerst wel nagedacht voordat ik die enquete opende.
Dus als ik het goed begrijp is de vraag als een kennisgeving bedoelt.
En hebben we beiden nagedacht, de 1 over het topic de ander (ikkuh) over de reactie.

🙂
Reputatie 6
Badge +13
Dus het is in orde?
Beste fame29

99,9% Zekerheid kan ik je niet geven, maar het gebeurt meer, dus ook door andere bedrijven - instanties, het komt dus in een zeer goede richting.

Lees mijn eerste reactie nog eens door. Ik heb geen Apple-product dus ook geen Appple-support gehad maar het gebeuren toont grote gelijkenis.
En dit van KPN heeft ook een groen slotje, klik daar eens op en neem de informatie door die je krijgt.

Om je een indicatie te geven, neem deze link eens door.
https://support.google.com/chrome/answer/95617
Reputatie 6
Badge +13
Oke dank voor je reactie. Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen in dit topic die wel een Appleproduct heeft?
Reputatie 6
Badge +13
Is niet boos bedoeld hoor.
Dat begrijp ik, fame29... Zo is/was het ook niet overgekomen...... 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Gelukkig maar.

Reageer