Er bestaan binaire problemen en oplossingen. Alleen nu met KPN mail een “niet-altijd-probleem”. Dat betekend dat mijn 3 email accounts, vaak een authenticatie failure ( 0x800CCC92) geven..”email server heeft uw aanmelding afgewezen” Al maanden aan t sukkelen hiermee, tot op bodem uitgezocht met Microsoft (ontavng melding in mijn Outlook), alle instellingsvariaties geprobeerd.. probleem blijft (70% van mijn mail verzending/ophalen mislukt)
stelde vandaag objectief vast, dat KPN webmail.. hetzelfde doet… (eerder niet echt speciaal op gelet) dus bij inloggen in webmail op ieder van mijn 3 accounts.. (krijg ik wachtwoord/gebruikersnaam niet herkend) 70% van gevallen… na hardnekkig herhalen… opeens wel toegang. En herkend webmail OPEENs wel het ‘onjuiste wachtwoord/gebr.naam’
na wonderbaarlijke toegang webmail, werkt email ontvangst in Outlook ook weer.
wat kan ik doen? Hopen dat het een ‘glitch’ bij KPN is… die ooit wordt opgelost? Of …..?
#ikkrijgereenpunthoofdvan