Beantwoord

Email blijft vragen om wachtwoord

  • 22 November 2019
  • 3 reacties
  • 710 keer bekeken

Ik krijg steeds de melding : meld je opnieuw aan bij ………...@kpnmail.nl

Wat moet ik hier mee doen.

B.v.d. Wim van Oers

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 November 2019, 20:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Wimenmarij, welkom op het forum! Waar krijg je deze melding te zien? 

Ik heb hetzelfde probleem! Reuze irritant. Heb mijn wachtwoord al gewijzigd in ‘mijn kpn’ maar dit lost het probleem niet op. Er komt steeds een box in beeld waarin hij vraagt om opnieuw in te loggen. Als ik inlog met het juiste wachtwoord, komt de box gewoon weer opnieuw. Als ik het wachtwoord in outlook 2019 wijzig doet hij het een paar keer en stopt hij er weer mee… Mail binnenhalen wordt nu dus erg lastig.

Probleem uit zich zowel op pop als imap geconfigureerde apparaten en werkten allemaal prima tot een paar dagen geleden. Werken met Office 2019_nl en OnePlus6 telefoons. Werkten allemaal prima. 

Is er in een log iets terug te vinden? 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi 8erberg, welkom! Vervelend dat jij hier ook last van hebt. Zoal je het beschrijft klinkt het als de issues die sommige mensen hebben nadat we de certificaten van de mailservers hebben vernieuwd. Dat was nodig vanuit veiligheidsoverwegingen, Echter zien we dat sommige mailprogramma's daar wat moeite mee lijken te hebben. Die geven dan ineens dit soort meldingen. We zien dat het meestal opgelost wordt door de mailaccounts opnieuw in te stellen. Volg daarbij de instellingen zoals ze op deze pagina vermeld staan.