Beantwoord

Email en glasvezel

• 27 maart 2012
  • 1 reactie
  • 12788 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb vandaag mijn normale internet, telefoon en tv omgezet naar Glasvezel van KPN via "verkoop aan de deur". De verkoper zei dat ik mijn huidig emailadres van "hetnet" kon behouden zonder dat ik daar weer extra voor moet betalen. Eigenlijk idioot dat je moet betalen voor een emailadres dat je al jaren hebt en er ooit gezegd is dat er niets zou veranderen toen Hetnet werd overgenomen door de KPN maar dat terzijde. Ik wil heel graag mijn hetnet email adres behouden maar wil er niet meer voor betalen, mijn vraag is dus; kan ik mijn emailadres van hetnet behouden en ben ik dan wel van mijn extra maandelijke kosten af als ik overstap naar glasvezel?

mvg,

Edith de Vries

icon

Beste antwoord door leeuwerke 28 maart 2012, 11:57

beste Edith,

als je overstapt op glasvezel kun je je hetnet account migreren naar kpnmail zodat je deze kunt behouden. dit kost helemaal niks extra's want email is een gratis dienst van kpn. 

als u bent aangesloten gaat u naar www.kpnglasvezel.nl. rechtsboven staat dan "inloggen mijn kpn" als u bent ingelogd, kunt u onder het kopje "mijn producten" gaat u naar de email opties waar u vervolgens "email importeren" aanklikt en dan de vereiste gegevens invoerd. komt u er niet uit kunt u altijd met de helpdesk bellen op 0900-0747. hier kunnen de mensen u snel en goed helpen.

groeten Paul

Bekijk origineel

1 reactie

beste Edith,

als je overstapt op glasvezel kun je je hetnet account migreren naar kpnmail zodat je deze kunt behouden. dit kost helemaal niks extra's want email is een gratis dienst van kpn. 

als u bent aangesloten gaat u naar www.kpnglasvezel.nl. rechtsboven staat dan "inloggen mijn kpn" als u bent ingelogd, kunt u onder het kopje "mijn producten" gaat u naar de email opties waar u vervolgens "email importeren" aanklikt en dan de vereiste gegevens invoerd. komt u er niet uit kunt u altijd met de helpdesk bellen op 0900-0747. hier kunnen de mensen u snel en goed helpen.

groeten Paul

Reageer