Beantwoord

Email en webpage instellingen

  • 11 January 2019
  • 5 reacties
  • 204 keer bekeken

Hallo,

Ik zou graag vernemen hoe ik bij mijn email en website instellingen kan komen.
Ik ben een poosje geleden bezig geweest met het fabriceren van een website en wil dit weer oppakken.De url van de website is nu : http://home.kpn.nl/giai09uw .
Maar dat giai09uw lijkt me niet zo handig, dus dat wil ik veranderen, ik heb begrepen dat je dat d.m.v een alias email kunt doen.
Ooit heb ik een aantal aliassen aangemaakt maar ik kan er dus niet bij.
wie het weet mag het zeggen,
Alvast bedankt,

Groeten,

Robert
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 12 January 2019, 16:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Robert, goed dat je het hier vraagt. Volgens mij helpt Erik je al goed in jouw andere topic: website uploaden, hoe moet dat met FileZilla. Ik ga ervan uit dat dat moet lukken. 🙂 Houd er trouwens rekening mee dat je niet een alias, maar een extra e-mailbox aanmaakt in MijnKPN. Dan kan Erik Homepage erop activeren. 🙂
Hallo Paul,

Ik heb een extra e mailadres aangemaakt.
Is dat iets anders dan een alias?

Groet,

Robert
Reputatie 7
Badge +25
Dat ligt een beetje aan de terminologie.

Hier zie je een duidelijke uitleg: https://www.kpn.com/faq/14610/

Als je daar kijkt moet jij dus eigenlijk een extra 'E-mailaccount' hebben aangemaakt, en geen 'E-mailadres' (dat is dus een alias). Want dat is dus eigenlijk een andere/extra naam, voor dezelfde 'postbus'. Jij hebt een extra 'postbus' nodig zodat Erik (of ik, maakt niet uit) daar Homepage op kan activeren.

Ik heb even gespiekt en ik zie dat je een alias hebt aangemaakt. Foutje, maar komt goed.

Advies: je zat wel op de juiste plek. Ga weer naar MijnKPN en kies dan voor E-mailaccount toevoegen. Verzin een mooie naam zoals voornaam-achternaam@kpnmail.nl en dan kunnen we daar Homepage op activeren. 🙂
Als het goed is heb ik nu een nieuw adres aangemaakt
Reputatie 7
Badge +25
En Erik heeft de Homepage inmiddels geactiveerd. 🙂 Moet goed komen lijkt me.