Beantwoord

Email fraude/spam

  • 15 September 2019
  • 5 reacties
  • 340 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik krijg ineens meerdere mails geadresseerd aan ***@ yahoo.com binnen.
het is allemaal reclame en prijsvragen. Hoe stop ik dit?

Admin: e-mailadres verwijderd
icon

Beste antwoord door wjb 15 September 2019, 15:54

Bekijk origineel

5 reacties

Fijn dat u dit e-mailadres verwijdert, maar hoe is t mogelijk dat deze mails op mijn account binnenkomen
Reputatie 7
Meldt die mail als spam aan bij het abuse team.
Hoe ... zie onderaan op deze pagina.

Jouw e-mailadres staat, waarschijnlijk met vele anderen, vermeld bij de BCC (blind carbon copy).
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @evr. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je steeds reclame ontvangt. Heb je deze e-mail al gemeld als spam, zoals wjb voorstelde?
Hoi Vikash, ja dat heb ik inmiddels gedaan, maar kreeg vandaag weer een mail binnen Tsja......
Reputatie 7
Badge +21
Ik begrijp dat dat erg vervelend is, maar het is wel belangrijk om voorbeelden door te blijven sturen. Door voorbeelden door te sturen naar KPN kunnen mijn collega's de spamfilter aanpassen.

Reageer