Beantwoord

email instellen op HUAWEI P SMART

• 21 maart 2018
  • 5 reacties
  • 2341 keer bekeken

ik kan mijn email niet instel . krijg telkens de melding kan de server niet vinden
icon

Beste antwoord door Nadia 23 maart 2018, 12:43

Ha rotofloor, leuk dat je ons op het Forum hebt gevonden, welkom! 🙂 Wat ontzettend lastig dat je de melding krijgt dat de server niet te vinden is.

Heb je de instellingen van je Huawei P Smart al gecontroleerd? Dat kun je heel eenvoudig doen door onze Toestelhulp te gebruiken. Wil je dat eens proberen?

Ik hoor graag je bevindingen 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Ha rotofloor, leuk dat je ons op het Forum hebt gevonden, welkom! 🙂 Wat ontzettend lastig dat je de melding krijgt dat de server niet te vinden is.

Heb je de instellingen van je Huawei P Smart al gecontroleerd? Dat kun je heel eenvoudig doen door onze Toestelhulp te gebruiken. Wil je dat eens proberen?

Ik hoor graag je bevindingen 🙂
Ben in de kpn winkel geweest en het is nu oké, de aanwijzingen welke werden aangegeven in de toestelhulp klopten niet . De medewerker van de kpn winkel in de hoofdstraat in Rotterdam heeft samen met mij de oplossing gevonden , bedankt voor je bericht
Reputatie 7
Badge +14
Hi Rotofloor, fijn dat mijn collega in de KPN winkel de instellingen van je mailserver op het toestel heeft gecontroleerd en aangepast!
Ik heb de instellingen voor @kpnmail, @hetnet, @planet bekeken op de Toestelhulp, bij mijn weten zijn deze nog steeds actueel.
Heb je een ander mailadres ingesteld op je mobiele telefoon? Zo ja welke? Dan kan ik de gegevens laten aanpassen van de Toestelhulp zodat ook andere gebruikers weer geholpen zijn! :)

Ik hoor het graag van je! Alvast bedankt 🙂
zelfde email ingesteld maar de beveiliging optie welke ik gebruikte op aanwijzen van de KPN instructie klopten niet . We hebben de onderste optie gebruikt en die werkte wel.
Reputatie 7
Badge +14
Hoi Rotofloor, hartelijk dank voor je reactie! Ik denk dat je bedoelt dat de instellingen van TLS (of SSL voor oudere apparaten) niet correct waren ingesteld van je @kpnmail adres op je toestel. Mogelijk omdat deze instellingen onjuist waren ingevoerd of verouderde poortnummer in je toestel opgeslagen stond.

Op onze pagina: KPN e-mail: Overzicht mailserver instellingen staan de meest recente e-mail instellingen die werken op @kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsneteindhoven.nl en @onsnetnuenen.nl adressen. Ook zijn deze gegevens terug te vinden op de Toestelhulp pagina. Daarmee bieden we online hulp bij het instellen van je mobiele telefoon of tablet. Staan er onverhoopt bij een specifiek toestel met de Toestelhulp geen juiste gegevens vermeld? Laat het me weten! 🙂 Dan zorg ik dat het wordt aangepast

Reageer