Beantwoord

Email komt niet binnen, ondanks dat het wel bij verzonden items staat.

  • 25 May 2020
  • 11 reacties
  • 394 keer bekeken

Ik krijg geen mail binnen op mijn KPNMAIL. Via mijn Gmail een mail gestuurd, deze staat op verzonden maar komt niet op mijn kpnmail binnen. Met mijn kpnmail een mail naar mijn Gmail gestuurd, deze staat ook op verzonden, maar komt niet binnen bij Gmail.

Zowel op mijn iPhone als online op webmail geprobeerd. Instellingen op iPhone staan goed. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

icon

Beste antwoord door lschout 25 May 2020, 22:55

Bekijk origineel

11 reacties

Badge

heb exact hetzelfde. Gebruik kpn webmail maar zie na 18.00 niets meer binnen komen. .. (ja, er is wel verzonden). Kan ook niets vinden van een storing ofzo. Waardeloze aan die website van KPN is ook dat er nooit problemen worden gemeld. De oplossing dient altijd bij de klant te liggen..

Ik kan ook nergens geen storing vinden. Heel vervelend, want dit is mijn primaire mailadres.

Reputatie 3
Badge +2

@lschout en @Meerkoet078 Ik heb net een testbericht naar mijzelf verstuurd. Deze komt niet binnen.

Blijkbaar een storing bij KPN. Lekker rustig zo zonder spam :rolling_eyes:

Ik krijg net door via de klantenservice chat dat er een storing in de mail servers zijn. Dus waarschijnlijk ligt het daar aan!

Heb precies hetzelfde. Versturen gaat inmiddels ook niet meer. Hele mail, inkomend en uitgaand, ligt nu plat. Alle instellingen staan goed. Wat is hier aan de hand?

Werkt nog steeds niet.

Inmiddels kan ik weer email ontvangen, maar niet verzenden.

Uitgaande instelling:

smtp.kpnmail.nl

TLS/SSL

Poort 587

Zo staat het ook op de site van KPN.

Reputatie 7
Badge +17

@lschout Welkom hier! Kun je inmiddels weer mail versturen en ontvangen via de webmail of loop je nog tegen problemen aan? 

@Anneke53 Kun je wel mails versturen via de webmail of ook niet? 

Het probleem is verholpen. Het was een storing in het e-mail systeem van kpn zelf.

Alles werkt.

Heb TLS/SSL verandert in STARTTLS en toen deed alles het weer.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt beiden voor het melden. Mochten jullie nog ergens tegenaan lopen in de toekomst, laat het hier dan gerust weten!

 

Reageer