Beantwoord

Email lijkt niet meer te werken [10 januari avond, opgelost]

  • 10 January 2019
  • 5 reacties
  • 230 keer bekeken

Ik lijk geen email meer te ontvangen op mijn mailbox. Als ik test vanaf een gmail account komen ze ook niet aan on mn inbox als ik via webmail kijk?

Ik heb ook net een email verstuurd aan mijn gmail account, dat komt ook niet aan. Hij verschijnt wel in verzonden items in de webmail.

Graag hulp
icon

Beste antwoord door Michiel_KPN 10 January 2019, 21:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Iemand gevraagd me te mailen, maar niks komt aan. Kan ook niks versturen.
Net gebeld met KPN en ze hebben een storing met de webmail. Rond 00:00 zou het opgelost moeten zijn.
Hier ook hetzelfde probleem. Het lijkt of het verdeelt over de dag al problemen geeft. Wel tussen door ook momenten gehad dat het wel werkte.
Van 17:45 tot 20:30 uur kunt u problemen hebben ervaren met uw KPN e-mailadres. Het was niet mogelijk om e-mails te versturen en te ontvangen. Inmiddels is dit probleem opgelost en kunt u weer van onze diensten gebruik maken zoals u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.
Zie dat het weer werkt idd. Dank zover..