Beantwoord

Email Mappen van Outlook verdwijnen bij sync met kpn

  • 27 March 2019
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

De mappen in outlook verdwijnen nadat ik de account hernieuwd heb geactiveerd met ons nieuwe klantnummer.
De E-mail adressen waren uit de vorige account/klantnr. verwijderd en bij de nieuwe account geactiveerd. De outlook bestanden op de PC worden gesynchroniseerd maar de webserver van kpn lijkt hier leidend.
Graag uw hulp wat hier in de instellingen te doen is.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 April 2019, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Paul, welkom op het forum! Ik begrijp uit je bericht dat jouw mailadressen zijn overgezet naar een nieuw account. En nu heb je dat nieuwe account ingesteld in Outlook, maar worden de al in Outlook aanwezige mappen niet gesynchroniseerd met de webmail. Klopt dat?

Welke versie van Outlook heb je? Kun je, aan de hand van dit overzicht je mailinstellingen controleren?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Paul. Ik ga ervan uit dat je het probleem hebt weten op te lossen. Als dat niet zo is, beantwoord mijn eerdere vraag en geef even aan of je instellingen kloppen met de link hierboven.