Beantwoord

email only

• 23 maart 2017
  • 2 reacties
  • 1854 keer bekeken

Kan ik mijn kpn email adres terug krijgen, we zijn overgegaan naar glasvezel en ik mis teveel oude mails, ik wil er wel voor betalen

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door PeterG 23 maart 2017, 15:15

Welke glasvezelprovider heb je nu?

Email only kan je alleen nemen als je nog bv Alles in 1 hebt. Die kun je opzeggen en dan aangeven dat je alleen email wilt houden. Het is niet mogelijk later los een email only abonnement te nemen. Eerst helemaal opzeggen betekent dat je email nog 3 maanden doorloopt nadat je abonnement is gestopt, zodat je een overlap hebt om overal de email aan te passen. Daarna is het echt weg.

Het is achteraf niet mogelijk om een email only abonnement te nemen.

TIP: neem een emailadres wat niet afhankelijk is van de provider die je hebt om problemen in de toekomst te voorkomen. Bv. Gmail, Outlook.com
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Welke glasvezelprovider heb je nu?

Email only kan je alleen nemen als je nog bv Alles in 1 hebt. Die kun je opzeggen en dan aangeven dat je alleen email wilt houden. Het is niet mogelijk later los een email only abonnement te nemen. Eerst helemaal opzeggen betekent dat je email nog 3 maanden doorloopt nadat je abonnement is gestopt, zodat je een overlap hebt om overal de email aan te passen. Daarna is het echt weg.
Het is achteraf niet mogelijk om een email only abonnement te nemen.

TIP: neem een emailadres wat niet afhankelijk is van de provider die je hebt om problemen in de toekomst te voorkomen. Bv. Gmail, Outlook.com
Reputatie 7
Badge +29
Hey Nathalie, welkom op het forum! Peter slaat de spijker op z'n kop. Als je abonnement eenmaal is opgezegd kunnen we je e-mailadres niet los herstellen. Een E-mail Only pakket hebben we sinds kort wel weer, maar dit kan alleen aangevraagd worden als je abonnement nog niet opgezegd is 😞

Reageer