Beantwoord

Email only abonnement

• 19 januari 2018
  • 10 reacties
  • 1331 keer bekeken

vandaag is mijn emailonly abonnement ingegaan. Klopt het dat ik alleen nog maar email kan ontvangen en niet meer kan versturen of doorsturen van mijn kpnmail adres?
icon

Beste antwoord door Diete 22 januari 2018, 19:01

Dag Justin,
Ik heb het inmiddels zelf uitgevogeld: vinkje aan bij authentificatie ( iets wat een kpnmedewerker niet wist. Ik heb met haar een uur aan de telefoon gezeten. Uiteindelijk wist ze het niet. ) Maar zoals gezegd is het probleem opgelost
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Diete, welkom op het forum! Met een e-mail only abonnement is het ook gewoon mogelijk om e-mail te versturen. 🙂

Waar loop je nu precies tegen aan? Kun je wel inloggen op onze webmail? Ik hoor het graag!
Dag Justin,
Ik heb het inmiddels zelf uitgevogeld: vinkje aan bij authentificatie ( iets wat een kpnmedewerker niet wist. Ik heb met haar een uur aan de telefoon gezeten. Uiteindelijk wist ze het niet. ) Maar zoals gezegd is het probleem opgelost
Reputatie 7
Badge +22
Mooi dat je het hebt kunnen oplossen, Diete. 🙂 Het vinkje bij authenticatie moet inderdaad aanstaan, anders kun je geen e-mail versturen vanaf een ander netwerk dan het KPN netwerk.
O ja haha het woord is authenticatie
Als de medewerkster van KPN met wie ik een uur (!) heb gebeld dat nou ook geweten had! Ik heb haar wel verteld dat ik een andere provider moest nemen ivm aanleg glasvezel in het buitengebied waar ik woon. Ik hoop dat ze een volgende keer iemand anders sneller van dienst kan zijn. Overigens hadden we het zeer genoeglijk samen toen ze mijn computer "overnam"
Reputatie 7
Badge +22
Haha. Fijn dat je in ieder geval plezier hebt gehad aan de telefoon, Diete. Maar ik ben het met je eens: dit had wel wat sneller opgelost kunnen worden. Gelukkig hebben we een gratis nummer. :)

Maar goed, eind goed al goed denk ik dan maar. 😉
Hoe vind ik authentificatie op mijn mobiel om aan te kunnen vinken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Carino, welkom op het Forum!
Waar de optie authentificatie te vinden is, is afhankelijk je toestel en software-update. Kan je aangeven op welk toestel je e-mail hebt ingesteld of wil instellen, en welke versie van het besturingssysteem hierop geïnstalleerd is? Je kan ook je toestel hier opzoeken en kijken bij e-mail instellen handmatig.
Authentificatie niet meer opgezocht. Toestel handmatig instellen lukte gelukkig.
Reputatie 7
Badge +20
Oh oke, helemaal goed. Fijn om te horen dat het dan alsnog opgelost is! Mocht je ooit nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden 😉
Bedankt, attent mij te feliciteren met succes.

Reageer