Beantwoord

Email only abonnement

  • 5 April 2019
  • 6 reacties
  • 7480 keer bekeken

Binnenkort wordt ons dorp voorzien van glasvezel, helaas zonder KPN als provider.
Kan ik, als ik ‘bijna gedwongen’ over moet stappen naar een andere provider, mijn HetNet email adressen behouden? Dus weer net zoals vroeger een ‘HetNet' abonnement?
icon

Beste antwoord door wjb 5 April 2019, 16:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Je kunt jouw email adressen behouden door een e-mail only abonnement af te sluiten voor €7,50 per maand.
Zou je ook kunnen aangeven waar en hoe? Bij KPN kan ik er geen info over vinden en de helpdesk is helaas onbereikbaar.....
Maar jouw bovenstaand antwoord heeft mij al gerust gesteld, daarvoor alvast bedankt!
Reputatie 7
Het aanvragen van zo'n abonnement gaat via de opzegafdeling.
De klantenservice op 0800-0402 kan je daarmee doorverbinden.
Beste WJB,

Mijn hartelijke dank voor alle informatie! Hiermee kan ik verder, dat deze mogelijkheid er is gaf mij al een goed gevoel.

M.v.g. Kirana
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Kirana,

Om je gevoel nog beter te maken: ik heb onlangs mijn KPN-internetabonnement ook gewijzigd naar een E-mail Only-abonnement. Ging zonder problemen via de afdeling Opzeggingen. En wat ik niet wist: als je overstapt naar een van de andere providers die deel uitmaken van KPN (Telfort, XS4ALL en Solcon) betaal je het eerste jaar geen abonnementskosten voor het E-mail Only-abonnement. Anders betaal je € 7,50 per maand.

Wel even op letten dat je bij een overstap naar een andere provider tegen de afdeling Opzeggingen zegt dat je je huidige KPN-internetabonnement niet opzegt, maar wijzigt. Anders komen je e-mailadressen alsnog te vervallen.

Succes!

Piet.
Hallo Piet,

Dank je voor deze -uiterst belangrijke- aanvulling..... want daar draait het om: het behouden van de email adressen. Na het bovenstaande was mijn plan het Internet abonnement op te zeggen en dan een Email only abonnement afsluiten op het genoemde telefoonnummer, uiteraard wel in één en dezelfde telefooncontact.... maar als de dame het gewoon in die volgorde op haar scherm aanvinkt dan was het vermoedelijk toch nog mis gegaan...… en dat gaan we dus niet doen! Abonnement wijzigen!..... bedankt!

Mvg,
Kirana

Reageer