Beantwoord

Email only koppelen aan kpn abonnement

  • 5 May 2021
  • 6 reacties
  • 146 keer bekeken

Begin vorig jaar ivm verhuizing abonnement op gezegd en email only abonnement genomen zodat we zodra ons nieuwe huis klaar was weer terug naar kpn konden met behoud van email adres

Nu hebben  wij oktober 2020 een nieuw abonnement afgesloten gelijk aangeven dat email only gekoppeld moest worden 

Ik heb echt wel 10 x gebeld iedere keer ja mevr het komt nu goed maar helaas nog niet gelukt 

Ik betaal nu  al 3mnd  7.50 per mnd hiervoor dus ik wil het nu geregeld hebben aan de telefoon beloven ze het te regelen en u krijgt de 7.50 teruggestort 

Tot op heden nog niet geregeld dus nu probeer ik het hier

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 May 2021, 10:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Antonmarijke. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je het hier aangeeft. Ik ga dit verder voor jouw uitzoeken. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en het e-mailadres achterlaten in het KPN Forum profiel? Het e-mailadres mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor jou aan de slag. 

Ik heb de gegevens ingevoerd het zou super zijn als je dit voor ons kunt regelen .

Want dit email adres is belangrijk voor ons

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb dit zojuist doorgegeven. Als het is gelukt ontvang je een sms ter bevestiging hiervan, anders wordt je zo snel mogelijk terug gebeld door een achterliggende oplos partij. :blush:

Ik heb inmiddels een SMS gehad dat het emailadres  gekoppeld is maar email only abonnement is dat nu ook opgezegd hij staat er nog bij en ik heb zojuist weer een rekening van 7.50 ontvangen 

Gr Marijke

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!

Ik heb je bericht beantwoord