Vraag

Email ontvangen en inzien werkt niet meer

  • 18 November 2019
  • 4 reacties
  • 190 keer bekeken

Afgelopen zaterdag moest ik opeens opnieuw mijn wachtwoord en inlognaam opnieuw ingeven in Outlook. Daarna functioneerde alles weer. 

Naar nu blijkt krijg ik geen emails meer binnen. Ik heb op webmail gekeken en daar zie ik bovenaan in de nieuwe omgebing een envelopje staan met een rood stipje. Ik zie dat er nieuwe emails zijn, alleen kan ik deze niet inzien. Op mijn telefoon krijg ik de nieuwe emails ook niet binnen (gebruik IMAP). 

Weet iemand of er een storing is of dat het iets met het overschakelen naar de nieuwe emailomgeving van KPN te maken heeft?

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Arjan L , Welkom op ons Forum! 

Als je inlogt op de webmail, ontvang je daar wel de e-mails?
Wat je zou kunnen doen de de e-mail opnieuw instellen op je pc (outlook) en op je telefoon. Dan synchroniseert de boel waarschijnlijk wel weer. 

Hier de link om outlook opnieuw in te stellen op de pc/mobiel. Links kun je selecteren voor welk apparaat je e-mail wilt instellen. 
Omdat je IMAP gebruikt kan je gewoon je oude mail verwijderen van het apparaat want het is op de server opgeslagen. 

 

Laat je het weten als het is gelukt? 

Ik kreeg een bericht dat ik mijn wachtwoord moet wijzigen van KPN mail. Dat is gebeurt maar werkt nog niet.  Wat nu te doen ?

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Brons, Als je naar https://webmail.kpnmail.nl gaat kan je daar wel inloggen? Zo niet, klink dan op ‘wachtwoord vergeten’ en stel een nieuw wachtwoord in. Het wijzigen van het wachtwoord is dan in eerste instantie niet goed gegaan. Het wijzigen van een wachtwoord kan maximaal 1 uur duren. Houd hier rekening mee. 

Mocht het nog niet lukken, neem dan even contact op met de klantenservice (0800-0402). Zij kunnen meekijken op de pc (via een programma) en de mail samen met je instellen. 
Zodra het in orde is gemaakt op de pc, moet het werken op de mobiele telefoon.

veel succes! Ik ben benieuwd of het opgelost wordt

Reputatie 7
Badge +17

@Arjan L Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer