Beantwoord

Email opzeggen

  • 22 January 2019
  • 4 reacties
  • 246 keer bekeken

Hallo ,
Graag wil ik dat mijn email waarvoor ik elke maand betaal wordt opgezegd .Ik betaal elke maand 7,12 euro maar doe niks meer met dit email adres
Graag een reactie
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 January 2019, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Superteuntje,

Heb je het al geprobeerd via Mijn KPN? Daar is/was een optie om -tegen extra betaling- extra e-mailadressen aan te vragen voor jouw internet-abonnement. Dam moet dat ook weer uit te zetten zijn.
Hallo Noordzee,
Ik heb na wat zoeken hier op het forum een link gevonden die mij naar een online formulier bracht binnen KPN .
Heb dit ingevuld en zou snel antwoord hebben over mijn opzegging .
Ben benieuwd hopelijk is het gelukt .
Bedankt voor de reactie.
Hoi Superteuntje! Welkom op het forum!
Ik kan dit wel voor je controleren en waarschijnlijk ook (laten) opzeggen mocht dat nog niet gebeurt zijn. Daarvoor heb ik wel je gegevens nodig.
Kun je gegevens en het e-mail adres waar het over gaat in je profiel zetten en mij vervolgens hier een seintje geven? https://forum.kpn.com/settings/profile
Hoi @Superteuntje ! Ik heb niks meer van je gehoord. Ik ga er van uit dat het probleem nu is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!