Beantwoord

email plotseling als spam alleen op mijn mobiele telefoon

  • 8 April 2019
  • 4 reacties
  • 162 keer bekeken

Sinds zaterdag ontvang ik mail die in normaal in mijn inbox ontving, plotseling als spam. En dan alleen nog maar op mijn mobiele telefoon.
Op mijn laptop zie ik nog maar heel weinig mail voorbij gaan.
Wanneer ik vanaf mijn mobiele telefoon een mailtje verstuur naar mijn adres krijg ik deze alleen nog maar op mijn mobieltje en dan als spam. Op mijn laptop komt dit mailtje niet door. Ook niet als spam

Wat is hiervan de oorzaak?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 April 2019, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

In aansluiting op mijn eerdere verzoek/vraag.
Ik heb microsoft office outlook.
Mijn abonnement is dit weekend automatisch verlengd. Kan het te maken hebben met het toch opnieuw moeten activiteren/installeren van office.
Ik heb een desktop, laptop en mobiele telefoon (samsung).
Heel veel nieuwsbrieven die tot heden normaal via de email binnen kwamen, alsook emailverkeer dat ik al langere tijd heb kwam ook normaal binnen. Nu ineens op de telefoon als spam en op de laptop en desktop geen melding... (tot eind vorige week ging het gewoon goed).

In hoeverre kan ik dit weer 'rechttrekken?
Het is toch wel heel vervelend dat het niet via de voor mij vertrouwde weg verloopt.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
@Jaap van der Vliet Hoi Jaap. Welkom op het forum!
Wat vervelend en merkwaardig! Wie weet kun we samen de oorzaak achterhalen. Ik begrijp dat je twee apparaten hebt waarop je je mail bekijkt? Werk je met de mailprogramma's die op die apparaten staan? Zo ja, kun je controleren hoe de instellingen staan? Het is bij het gebruik van e-mail programma's op meerdere apparaten raadzaam om IMAP te gebruiken. Hier kun je stap voor stap controleren of dat bij jou het geval is: https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm

En hier is een overzicht van de mail instellingen:
https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm
Hoi @Jaap van der Vliet . Ik zag dat je meerdere topics had aangemaakt. Zullen we dit topic als centraal topic gebruiken? Ik heb je andere vraag hier bijgeplakt. Zo blijft het overzichtelijk. Ik hoop dat je voor mij kunt controleren hoe je e-mail programma's zijn ingesteld.
Ik heb niks meer gehoord en hoop dat je wat gehad hebt aan mijn tips. Voorlopig ga er van uit dat het is opgelost. Mocht er toch nog iets zijn, weet je mij te vinden!