Beantwoord

Email versturen via KPN account

  • 2 January 2019
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw

Ik kan sinds enkele maanden geen mails meer versturen met mijn nieuwe iPad
Met mijn oude iPad gaat dit goed
Heb alle instellingen gecontroleerd en het zijn precies dezelfde instellingen Maar met de nieuwe iPad krijg ik de melding:

Kan de identiteit nat mailhost.hetnet.nl niet identificeren en worden de mails dus niet verstuurd
En het systeem blijft maar op controleren staan
Moet steeds alles afsluiten en weer opnieuw opstarten

Ik hoor graag van u
Marian ermes
Verstuurd vanaf mijn iPad
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 January 2019, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Marian! Bijzonder dat dit met de oude iPad nog wel werkt, mailhost.hetnet.nl is namelijk niet meer de mailserver. Als je op de iPad de instellingen aanpast volgens het overzicht hier dan zou het goed moeten gaan 🙂