Beantwoord

Email verzenden vanuit Windows Live Mail lukt niet

  • 13 October 2020
  • 3 reacties
  • 1794 keer bekeken

Sinds gisteren (ik vermoed na een of andere update) lukt het verzenden van email vanuit Windows Live Mail niet meer, verzenden wel. De verzendinstellingen staan goed. Heb ook al ingelogd op KPN webmail, daar lukt het verzenden wel. Ook via mijn telefoon verzenden de mails gewoon. Het zal dus aan WLM liggen. 

De foutmelding die tevoorschijn komt bij het verzenden is de volgende:

 

Er is een onbekende fout opgetreden.

Onderwerp 'Fw: Verifieer uw account'
Serverfout: 550
Reactie van server: 550 5.0.0 Mail rejected.
Server: 'smtp.kpnmail.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC69
Protocol: SMTP
Poort: 587
Beveiligd(SSL): Ja

 

Ik weet dat WLM sinds 2017 niet meer door MS ondersteund wordt, maar ben ik nu echt genoodzaakt een ander mailprogramma te gaan gebruiken, of is het verzenden via WLM nog te repareren?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 20 October 2020, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Broekie_23, het probleem zit hem in Windows Live Mail. Want je geeft aan dat het via andere wegen wel lukt. De instellingen van WML staan dus ergens niet goed. Op de site vind je onze e-mailinstellingen. Die staan allemaal goed? Zo niet, kun je proberen om het account opnieuw in te stellen.

Het probleem heeft zich vanzelf opgelost een aantal dagen later. Iig bedankt voor het reageren. :)

Reputatie 7
Badge +20

Dat is helemaal mooi. Mocht er weer iets zijn horen we graag weer van je.