Email via telefoon

  • 30 November 2020
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb mijn email (en meerdere emailadressen) via de APP outlook ingesteld op mijn Samsung A71.Tot nu toe geen problemen mee gehad. Alleen merk ik nu dat ik geen mails kan beantwoorden of verzenden vanuit mijn kpnplanet mailbox. De mails blijven hangen in Postvak uit. Alles is goed ingesteld. Heb al een aantal keren kpnplanet verwijderd en opnieuw ingesteld. Geen resultaat. Ik krijg wel emails binnen via kpnplanet.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hi @DThG ,
Welkom op het forum. Wat je nog zou kunnen proberen is het controleren van de instellingen via deze website.  Let extra goed op bij stap 13 t/m 23. Dit gaat over inkomende en uitgaande mails.

Laat je weten of dit de oplossing voor je probleem was? 

Beste Denis, helaas lukt het hier niet mee! Ik probeer via de app Outlook mijn account toe te voegen. Ik wil dit niet via google Gmail doen. Ik heb gmail ook via de outlook app toegevoegd en dat gaat wel goed.Heeft tot voor kort altijd gewerkt. Alle instellingen staan goed ingesteld.

Reputatie 7
Badge +10

@DThG :

Lukt het wel om bij de KPN webmail binnen te komen (met een browser) en van daaruit emails te ontvangen en verzenden (naar jou zelf) ? Zo ja, dan ligt de fout waarschijnlijk bij jouw app.

Misschien recentelijk een update geïnstalleerd ?

Probeer eens of het volgende helpt. Maak een nieuw account aan op jouw smartphone met exact dezelfde gegevens. Lukt het dan weer wel ?

Beste Willy, het ligt hoogstwaarschijnlijk aan de app. Ik krijg op laptop en ipad gewoon alles binnen en kan ook verzenden. Alleen niet meer via outlook app. Ik snap alleen niet wat je bedoeld met het aanmaken van een nieuw account?