Beantwoord

Emailadres @hetnet.nl opnieuw op een pc zetten

  • 16 August 2019
  • 3 reacties
  • 873 keer bekeken

Ik wil een emailadres eindigend op @hetnet.nl op een nieuwe pc zetten met Outlook. Nu ben ik mijn wachtwoord kwijt. Wie weet hoe ik deze weer ga verkrijgen of hoe ik het anders moet doen. Heb bij mijn nieuwe intenetverbinding wel een KPN mailadres gekregen die werkt. Ik wil alleen ook het oude mailadres gebruiken
icon

Beste antwoord door Noordzee 16 August 2019, 16:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Wat lastig dat je op dit moment het e-mailadres van hetnet niet meer kan gebruiken. Het resetten of opnieuw instellen van je wachtwoord kan op meerdere manieren, maar is afhankelijk of je op dit moment nog Internet bij KPN afneemt. Neem je nog wel Internet bij KPN af, kan je als je thuis bent gaan naar wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te maken. Let op hier heb je ook het klantnummer voor nodig!

Heb je alleen nog e-mail bij KPN zitten, kan je het wijzigen door te gaan naar email.kpn.com (inloggen met KPN ID) of via MijnKPN (instellingen > e-mailinstellingen) , kom je uiteindelijk in een zelfde soort omgeving uit.

Mocht dit allemaal niet werken heeft KPN tot slot nog een optie om instructies op te sturen per briefpost. Dat duurt iets langer, dus ik hoop dat een van bovenstaande optie je helpt met het wijzigen van je wachtwoord!
Reputatie 7
Badge +28
@Alfred1302

Is het inmiddels gelukt?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Alfred1302, Welkom op het forum. @Noordzee heeft je al voorzien van de juiste informatie waarmee je jouw wachtwoord kunt wijzigen. Ik lees verder geen reactie meer op zijn antwoorden, dus ga ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders horen we het uiteraard graag 🙂

Reageer