Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

emailadres behouden

Ik weet dat er een mogelijkheid is om mijn @hetnet.nl emailadres te behouden bij een overstap. Graag verneem ik op welke wijze dit mogelijk is.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Wat jammer dat je overstapt @jinpaan. Dat kan inderdaad via E-mail Extra. Daar betaal je maandelijks 7,12 euro voor. Als je wilt dat ik dat voor je in orde maak, laat je me dat dan weten?
Is dit een zogeheten 'email only account ?
Ik vind het redelijk kostbaar..
Wat krijg ik daarvoor? Kan ik op elke plek via die email ontvangen en verzenden?
Reputatie 6
Badge +17
jinpaan schreef:

Is dit een zogeheten 'email only account ?
Ik vind het redelijk kostbaar..
Wat krijg ik daarvoor? Kan ik op elke plek via die email ontvangen en verzenden?

Ja. Mits je internetverbinding hebt natuurlijk. Ik vind het overigens ook verschrikkelijk duur en persoonlijk koop ik voor die 7,50 liever een persoonlijk emailadres die bijvoorbeeld voornaam@achternaam is.
Robin bedankt voor je reactie. Van anderen hoor ik dat zij slechts de helft betalen, namelijk 3,65 euro of soms helemaal niets en toch behouden bij overgang naar andere provider. Sterker; eerst hoorde ik nog dat dit niet mogelijk was? Blij dat het dus toch wel kan!
Reputatie 6
Badge +17
jinpaan schreef:

Robin bedankt voor je reactie. Van anderen hoor ik dat zij slechts de helft betalen, namelijk 3,65 euro of soms helemaal niets en toch behouden bij overgang naar andere provider. Sterker; eerst hoorde ik nog dat dit niet mogelijk was? Blij dat het dus toch wel kan!

Het was altijd mogelijk, toen ineens niet, en nu (blijkbaar) wel.
Voorheen had je Email Basis en Extra voor 3,50 en 7,- respectievelijk.
Volgensmij smeert Cindy je een duurder pakket aan dan nodig.

Maar persoonlijk denk ik dat je het beste langzamerhand je emailadres kan veranderen. Misschien betekent dat je dan toch nog even Email Only afneemt, maar als je daarna "gewoon" een Gmail, Outlook of ander mailadres afneemt zit je er nooit weer mee.
Daarnaast zijn deze e-mailadressen "gratis" tenzij je je eigen domein wilt gebruiken.
Robin,
bedankt voor je informatie. Ik ga ermee aan de gang.
Reputatie 6
Badge +16
@Jinpaan, eerder heette het E-mail Only. Dat is een tijd weggeweest, waardoor het niet mogelijk was om e-mailadressen te behouden. Dat is nu wel weer mogelijk, in een andere vorm; E-mail Extra.

RobinFlikkema schreef:

jinpaan schreef:

Het was altijd mogelijk, toen ineens niet, en nu (blijkbaar) wel.
Voorheen had je Email Basis en Extra voor 3,50 en 7,- respectievelijk.
Volgensmij smeert Cindy je een duurder pakket aan dan nodig.

Maar persoonlijk denk ik dat je het beste langzamerhand je emailadres kan veranderen. Misschien betekent dat je dan toch nog even Email Only afneemt, maar als je daarna "gewoon" een Gmail, Outlook of ander mailadres afneemt zit je er nooit weer mee.
Daarnaast zijn deze e-mailadressen "gratis" tenzij je je eigen domein wilt gebruiken.

@RobinFlikkema; we hebben geen ander pakket meer dan dit. Ik probeer niks aan te smeren, maar geef aan wat mogelijk is :).
@Cindy. Wat is dan het email extra? Volgens mij had ik al gevraagd wat dat betekent. Het lijkt nu allemaal erg schimmig. Eerst kreeg ik te horen dat het niet kan. Maar ik weet van kenissen dat het wel kan. Dan krijg ik de aanbieding van 7 euro, maar dat is 100% verhoging. Ik weet dus niet of jij alle info hebt of krijgt van KPN. Tot nu toe zie ik geen voordeel van Extra behalve extra kosten? Wat heeft het voor voordelen?
Als het alleen bedoeld is om overstappers af te schrikken zou dat wel erg kleinzielig zijn.
Reputatie 6
Badge +16
Goedemorgen @Jinpraan, dat is hoe het pakket heet. Uiteraard heb ik alle informatie van KPN, aangezien ik er zelf werk ;). Het heeft een tijd niet gekund, nu wel weer. Het is niet om af te schrikken, maar we bieden de mogelijkheid tegenwoordig weer om je e-mailadres te behouden. Hier zijn kosten aan verbonden en dan is het aan jou de keuze of je dat wilt betalen ervoor of niet. Heb je zo voldoende informatie?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)