Beantwoord

Emailadres behouden bij overstap naar XS4ALL

  • 13 September 2019
  • 26 reacties
  • 2273 keer bekeken

Kan ik na overstappen naar XS4ALL mijn KPN Emailadres behouden,anders moet ik iedereen die van mij email ontvangt of andersom alles omzetten.Kan iemand mij hier antwoord op geven.

BVD Ronnie
icon

Beste antwoord door Nick83 13 September 2019, 17:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Waarom wil je overstappen naar XS4ALL als je weet dat XS4ALL binnenkort gewoon weer KPN zal heten?
Inderdaad, zinloze actie, net zoals overstappen naar Telfort niet zinvol (meer) is.
Reputatie 7
Badge +24
Je kunt bij XS4ALL misschien nog wel ff profiteren van de welkomsaanbieding. Of hebben ze die niet?
Reputatie 7
Badge +24
Chromecast cadeau en 6 maanden gratis tv zie ik nu 😜
Reputatie 5
Badge +5
Toch maar een antwoord op de vraag,
Nee dat kan niet. Het KPN mailadres vervalt.
Toch maar een antwoord op de vraag,
Nee dat kan niet. Het KPN mailadres vervalt.

Aanvulling daarop:
je kunt je e-mailadres tegen betaling behouden bij KPN.
Dit heb ik ook gevraagd aan de klantenservice van KPN,en die zeiden dat het nog wel effe duurt voordat XS4ALL door KPN overgenomen wordt dus vandaar deze vraag hier.XS4ALL werd mij aangeraden door een adviseur van de Glasvezelexpert omdat ze goedkoper zijn dan KPN
Dit heb ik ook gevraagd aan de klantenservice van KPN,en die zeiden dat het nog wel effe duurt voordat XS4ALL door KPN overgenomen wordt dus vandaar deze vraag hier.XS4ALL werd mij aangeraden door een adviseur van de Glasvezelexpert omdat ze goedkoper zijn dan KPN
Hallo @RStortelers , uiterlijk volgend jaar is alles rond wat de inlijving van Telfort/xs4all bijKPN betreft,
maar het kan net zo goed al dit jaar zijn, koffiedik kijken nog.
Maar met de nieuwe CEO komt het misschien wel in een stroomversnelling.
Reputatie 7
Badge +24
Dit heb ik ook gevraagd aan de klantenservice van KPN,en die zeiden dat het nog wel effe duurt voordat XS4ALL door KPN overgenomen wordt dus vandaar deze vraag hier.XS4ALL werd mij aangeraden door een adviseur van de Glasvezelexpert omdat ze goedkoper zijn dan KPN
Dat geloof ik eigenlijk geen barst van. Voor XS4ALL kies je omdat je meer kwaliteit en service wilt. Dat krijg je bij XS4ALL, en daar betaal je ook extra voor.
Reputatie 7
XS4ALL werd mij aangeraden door een adviseur van de Glasvezelexpert omdat ze goedkoper zijn dan KPN
Haha, wat een grapjas was die adviseur van de Glasvezelexpert.
Reputatie 7
Badge +24
Bij KPN kun je je emailadres houden, kost wel 7,50 per maand. Dat is dus helemaal niet interessant.

Eigenlijk moet je gewoon een emailadres bij een externe partij regelen. Dan ben je vrij om over te stappen wanneer je wilt. Die externe partij kan Google of Microsoft zijn. Dat is dan gratis. Of met een eigen domeinnaam bij een hostingbedrijf.

Met een email adres bij je provider zit je gewoon vast als je dat veelvuldig gebruikt.
Dan heeft die adviseur mij wat wijs gemaakt zoals ik uit alle reacties begrijp
Dan heeft die adviseur mij wat wijs gemaakt zoals ik uit alle reacties begrijp
Inderdaad, xs4all is ook altijd een duurdere partij geweest dan KPN.
Ben ik mooi klaar mee,hij vertelde mij dat ik goedkoper uit zou zijn bij XS4ALL dan bij KPN en dat de box beter zou zijn dan de Experiabox
Reputatie 7
Ben ik mooi klaar mee,hij vertelde mij dat ik goedkoper uit zou zijn bij XS4ALL dan bij KPN en dat de box beter zou zijn dan de Experiabox
Dat laatste daar heeft hij absoluut gelijk in, maar daar betaal je dan ook voor.
Dat heeft hij mij dus niet verteld,mooie praatjesmaker.Maar wie moet ik nu bericht doen dat ik mijn emailadres wil behouden,KPN of XS4ALL
Reputatie 7
Begrijp ik dat je al een abonnement bij XS4ALL hebt afgesloten?
De enige manier om jouw emailadressen te behouden is door het afsluiten van een email-only abonnement à €7,50 per maand.

Kan je nog van dat XS4ALL abonnement af?
Reputatie 7
Badge +9
@RStortelers Ik ben enkele maanden geleden ook overgestapt van KPN naar XS4ALL. Ik had een ISDN-aansluiting plus een DSL-abonnement van KPN (line sharing) en wilde gebruik blijven maken van mijn eigen ISDN-toestellen. Daarvoor was een modem nodig waarop ISDN-apparatuur kon worden aangesloten, en dat kan alleen met een aantal modems van Fritz!Box (AVM). XS4ALL is een van de weinige providers waar een Fritz!Box gebruikt kan worden en die de instellingen voor telefonie aan de abonnee verstrekt. Vandaar mijn overstap.

Maar nu de e-mail. Ik wilde ook mijn KPN-e-mailboxen behouden na mijn overstap naar XS4ALL. Om dat voor elkaar te krijgen moet je je KPN-internetabonnement niet opzeggen, maar wijzigen in een E-mail Only-abonnement. Dat kan via de klantenservice van KPN. Normaal betaal je voor een E-mail Only-abonnement € 7,50 per maand, maar als je van KPN overstapt naar (voorheen) Telfort of XS4ALL betaal je het eerste jaar geen abonnementskosten (en als XS4ALL over een jaar al geïntegreerd zou zijn in KPN daarna uiteraard ook niet). Stap je over naar Solcon (ook onderdeel van KPN), dan neemt Solcon de kosten voor het E-mail Only-abonnement voor zijn rekening.

Succes!

Piet.
wjb,ja ik heb al een abbonnement bij XS4ALL afgesloten en P.J,M van Vooren,mijn KPN internet is al wel opgezegd maar dat gaat pas eind oktober over in XS4ALL.En het gaat via glasvezel,ik weet niet of het dan nog kan.Zou ik nog een email only aan kunnen vragen bij KPN
Reputatie 7
Als jij dat abonnement nog kan cancellen dan zou ik dat toch sterk overwegen.
Je bent per maand een paar Euro's meer kwijt voor het abonnement en dan ook nog eens €7,50 per maand voor het behoud van jou e-mailadressen.
Ik ga nu direct een mail sturen naar XS4ALL,hopelijk lukt het nog.Bedankt voor jullie antwoorden.
Eind oktober bestaat xs4all misschien al niet meer.
Allemaal moeite en gedoe voor niets.
Reputatie 7
Eind oktober bestaat xs4all misschien al niet meer.
Dat is wel heel "optimistisch", dat zal mijns inziens nog wel iets langer duren.

Eind oktober bestaat xs4all misschien al niet meer.Dat is wel heel "optimistisch", dat zal mijns inziens nog wel iets langer duren.

Hallo @wjb , misschien is Telfort wel eerder aan de beurt om 'ingelijfd' te worden.
Reputatie 7
Eind oktober bestaat xs4all misschien al niet meer.Dat is wel heel "optimistisch", dat zal mijns inziens nog wel iets langer duren.Hallo @wjb , misschien is Telfort wel eerder aan de beurt om 'ingelijfd' te worden.
Telfort is feitelijk al "ingelijfd" immers het is niet meer mogelijk om Telfort producten te contracteren, je wordt dan doorgesluisd naar KPN.

Voorbeeld: