Beantwoord

Emailadres geblokkeerd?

• 11 april 2016
  • 11 reacties
  • 546 keer bekeken

Goedendag,

Zojuist geprobeerd om mijn email te checken, alleen krijg steeds meldingen dat ik moet inloggen en de andere foutmelding die ik krijg dat de POP server niet te bereiken is.

Het gaat om emailadres *********.

Het rare is versturen, gaat prima. Alleen voor inkomende post krijg ik dus foutmeldingen.

Jullie hebben hem toch niet geblokkeerd n.a.v. de emailverificatie??? Want die was voor het kpnmail adres, voor zover ik kon zien. Was namelijk niet echt duidelijk om welk emailadres het ging.

Alvast bedankt voor uw reactie,

Admin: e-mailadres verborgen vanwege privacy

icon

Beste antwoord door GonnieVerhoefMulder 15 april 2016, 20:48

Erik_ schreef op 15 apr '16 om 14:23u
Hoi Gonnie, welkom op het forum! Ik heb het mailadres dat je noemde in je eerste bericht bekeken en die staat netjes actief. Mails verzonden naar dat adres zouden dan ook gewoon moeten aankomen.

Je geeft aan dat versturen wel lukt, ontvangen niet, en dat je niet in de webmail komt. 

Voor de webmail: gebruik je daar hetzelfde adres om in te loggen? Let er op dat het wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Probeer ook nog even op de beta versie van de webmail of het wel lukt om daar in te loggen.

Voor het e-mailprogramma: kun je de instellingen die je gebruikt eens op het forum zetten? Het gaat dan om servers, serverpoorten, en welke opties je allemaal aangevinkt hebt staan. Dit mag ook in screenshot, bewerk deze dan wel even zodanig dat je mailadres niet zichtbaar is.

Hallo Erik, ik heb goed nieuws. Alles werkt weer! Misschien wel te ongeduldig geweest, maar ben blij. Bedankt voor je reactie.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welke POP Server heb je ingesteld dan?

Wat zegt deze site over je IP en emailadres? https://blacklist.kpnmail.nl/
Badge +5
Hi @Mrs_V, ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen van @RobinFlikkema, we wachten op jouw reactie!

RobinFlikkema schreef op 11 apr '16 om 21:59u
Welke POP Server heb je ingesteld dan?

Wat zegt deze site over je IP en emailadres? https://blacklist.kpnmail.nl/
Sorry, pop.kpnmail.nl is ingesteld op 995. Mijn emailadres is op de inactieve lijst gegooid, afgelopen maandag. Dinsdag heb ik contact gehad met het oh zo vriendelijke klantenservice en toen zijn we van blokkade gehaald. Alleen nu doet de email het nu nog niet. Vraag me af waarom niet.

Grietje_ schreef op 13 apr '16 om 16:21u
Hi @Mrs_V, ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen van @RobinFlikkema, we wachten op jouw reactie!

Hallo Grietje,

Zojuist Robin Flikkema een antwoord gestuurd.

Voor het account Kpnplanet (R.Verhoef6) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat er berichten worden verzonden of ontvangen, moet een gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account worden ingevoerd.

Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR [auth] invalid user or password
Server: 'pop.kpnmail.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 995
Beveiligd(SSL): Ja

Dit is de foutmelding die ik krijg. Waarbij de opmerking geplaatst moet worden, dat ik mijn wachtwoord niet veranderd heb.

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Kan je wel via WebMail inloggen? Of kan je het eventueel via een ander email programma proberen?

Robin
RobinFlikkema schreef op 14 apr '16 om 21:38u
Hoi,

Kan je wel via WebMail inloggen? Of kan je het eventueel via een ander email programma proberen?

Robin 
Webmail kom ik ook niet in....  

GonnieVerhoefMulder schreef op 14 apr '16 om 21:39u
RobinFlikkema schreef op 14 apr '16 om 21:38uHoi,

Robin Webmail kom ik ook niet in....  

Zojuist Windows10 mailprogramma in werking gesteld, hierin krijg ik ook de melding dat er een foutmelding zit in de server voor inkomende email. Foutcode: 0x80072af9

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Gonnie, welkom op het forum! Ik heb het mailadres dat je noemde in je eerste bericht bekeken en die staat netjes actief. Mails verzonden naar dat adres zouden dan ook gewoon moeten aankomen.

Je geeft aan dat versturen wel lukt, ontvangen niet, en dat je niet in de webmail komt. 

Voor de webmail: gebruik je daar hetzelfde adres om in te loggen? Let er op dat het wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Probeer ook nog even op de beta versie van de webmail of het wel lukt om daar in te loggen.

Voor het e-mailprogramma: kun je de instellingen die je gebruikt eens op het forum zetten? Het gaat dan om servers, serverpoorten, en welke opties je allemaal aangevinkt hebt staan. Dit mag ook in screenshot, bewerk deze dan wel even zodanig dat je mailadres niet zichtbaar is.

Erik_ schreef op 15 apr '16 om 14:23u

Hallo Erik, ik heb goed nieuws. Alles werkt weer! Misschien wel te ongeduldig geweest, maar ben blij. Bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +28
Dat is inderdaad goed nieuws, Gonnie! Het lijkt erop dat er dan even een storing is geweest die nu weer verholpen is. Dat scheelt weer een heleboel gedoe met uitzoeken. 

Reageer