Beantwoord

Emailadres van Hetnet verwijderen

  • 5 May 2019
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik krijg elke dag een melding van Microsoft dat zijn mijn (oude) emailadres niet kunnen bereiken omdat zij niet gemachtigd zijn,
Ik wil dit adres verwijderen maar het lukt mij niet. Ook na overleg met KPN en Microsoft.

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 May 2019, 15:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Wimkar. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om een oud e-mailadres te verwijderen. Ik zal voor jou uitzoeken of het mij wel lukt. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s) én in een privébericht willen aangeven om welke e-mailadres het gaat? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het reageren op mijn privébericht. Het e-mailadres dat jij hebt doorgegeven is niet meer actief. Waar krijg je deze melding te zien?
Ik krijg deze melding van Microsoft op mijn huidig Hotmail email adres
Zoals eerder aangeven krijg ik elke dag deze melding,


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beste Vikash,
Ik heb de oplossing gevonden.
Dit oude adres stond nog gekoppeld met mijn nieuwe adres.
Heb de koppeling in Outlook verwijderd.

Bedankt voor de genomen moeite..
Reputatie 7
Badge +21
Ik begrijp dat je elke dag deze mail ontvangt en dat dit erg vervelend is. Het e-mail adres, dat je hebt achtergelaten is niet meer actief bij KPN en ik kan het daarom niet nog eens verwijderd worden. Ik verwacht dat Microsoft het email adres nog ergens in één van hun systemen heeft staan. Dat kan ik helaas niet zelf nakijken voor jou. Ik zou je daarom willen vragen om contact op te nemen met Microsoft!

Reageer