Beantwoord

Emailadressen vervallen

  • 4 June 2021
  • 15 reacties
  • 229 keer bekeken

Tot 1 oktober 2020 had ik 1 klantnummer met Digitenne en gebruikte ik 2 e-mailadressen.

Na 1 oktober 2020 ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN voor TV, Internet en Mobiel en kreeg ik een nieuw klantnummer waardoor ik er 2 had.

Op het oude nummer heb ik Digitenne opgezegd en weer toegevoegd aan het nieuwe klantnummer.

Het oude nummer bleef gebruikt voor de 2 e-mailadressen.

Dit is 6 maanden goedgegaan ! Nu per 1 juni kan ik op al onze apparaten geen e-mail meer gebruiken.

Ik denk dat de e-mail samen met het oude klantnummer is vervallen.

Ik wil nu graag deze e-mailadressen weer gaan gebruiken onder het laatste nieuwe klantnummer.

Dit lukt niet omdat KPN de oude e-mailadressen blokkeert voor opnieuw gebruik.

Mijn verzoek is dus om deze 2 adressen weer vrij te geven. (In mijn persoonlijk profiel)

icon

Beste antwoord door RBxx 4 June 2021, 12:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Email hoort bij internet. Als je internet opzegt, dan valt dus 6 maanden later de email ook weg.

U heeft nu alleen nog mobiel bij KPN. Daar krijg je geen email bij. Wat u wilt, dat kan dus niet.

U had bij het opzeggen aan moeten geven dat u een email-only abonnement had willen hebben. Dat kost je dan € 7,50 per maand. Per emailbox volgens mij. Dan had het gekund. Maar nu kan dat niet meer. Dat kan alleen direct bij opzeggen.

Reputatie 7
Badge +21

Nee, voor de 7,50 euro heeft ook e-mail only max. 6 mailboxen.
Ik denk echter ook dat dat abonnement nu niet meer afgesloten kan worden.

Voor 1 oktober had ik alleen Digitenne en gebruikte ik 2 e-mailaccounts. (Dus geen internet)

Alleen Digitenne heb ik opgezegd.

 

Na 1 oktober ben ik bij KPN gestart met: 

1 Internet

2 KPNTV

3 Mobiel

Hiervoor ontving ik tevens een nieuw klantnummer, naast het oude nummer.

Ik heb geen gebruik gemaakt van e-mail onder het nieuwe nummer, e-mailadressen van het oude nummer bleven gewoon beschikbaar tot 1 juni jl


Als de oude e-mailadressen worden vrijgegeven kan ik ze nu alsnog onder het nieuwe klantnummer gebruiken, toch ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Dick Nieuw 

Die combinatie ken ik niet Digitenne en e-mail.
E-mail is alleen in combinatie met Internet beschikbaar. Of je had nog een email-only abonnement.

De e-mailadressen staan nu in quarantaine en moeten eerst vrijgegeven worden.
Zet je persoonlijke gegevens (Privé) in jouw forum profiel , dan kan een KPN moderator dit voor je uitzoeken. Zet e-mailadressen en klantnummer(s) in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.

Wachttijd op een reactie kan 1-2 dagen zijn.

Ok, dank voor je reactie. Ik wacht rustig af !

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dick Nieuw. Welkom op het KPN Forum. Ik heb geprobeerd om de reservering te verwijderen. Helaas is dat (nog) niet gelukt. Ik heb het daarom doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zodra ik een reactie terug ontvang laat ik je het hier weten.

Reputatie 7
Badge +24

...

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Nick83 geen KPN meer? Waar lees jij dat, ik lees dit:

Tot 1 oktober 2020 had ik 1 klantnummer met Digitenne en gebruikte ik 2 e-mailadressen.

Na 1 oktober 2020 ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN voor TV, Internet en Mobiel en kreeg ik een nieuw klantnummer waardoor ik er 2 had.
 

Ik wil nu graag deze e-mailadressen weer gaan gebruiken onder het laatste nieuwe klantnummer.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Nick83 geen KPN meer? Waar lees jij dat, ik lees dit:

Tot 1 oktober 2020 had ik 1 klantnummer met Digitenne en gebruikte ik 2 e-mailadressen.

Na 1 oktober 2020 ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN voor TV, Internet en Mobiel en kreeg ik een nieuw klantnummer waardoor ik er 2 had.
 

Ik wil nu graag deze e-mailadressen weer gaan gebruiken onder het laatste nieuwe klantnummer.

 

Zeg heey, ik heb mijn laatste reactie verwijderd. En wat betreft de reactie van 11 uur geleden: ik begreep dat er sprake was van een overstap naar Ziggo. Hoe dat kan weet ik niet. Misschien heeft topicstarter later het bericht nog wat aangevuld ofzo.

Hoi @Dick Nieuw. Welkom op het KPN Forum. Ik heb geprobeerd om de reservering te verwijderen. Helaas is dat (nog) niet gelukt. Ik heb het daarom doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zodra ik een reactie terug ontvang laat ik je het hier weten.

Helaas nog geen reactie ontvangen, het ontbreken aan een e-mailadres geeft mij veel problemen !

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dick Nieuw. Welkom op het KPN Forum. Ik heb geprobeerd om de reservering te verwijderen. Helaas is dat (nog) niet gelukt. Ik heb het daarom doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zodra ik een reactie terug ontvang laat ik je het hier weten.

Helaas nog geen reactie ontvangen, het ontbreken aan een e-mailadres geeft mij veel problemen !

Als het goed zijn de reserveringen van beide e-mailadressen inmiddels verwijderd. Wil je nog eens proberen om het e-mail adres aan te maken?

Hoi @Dick Nieuw. Welkom op het KPN Forum. Ik heb geprobeerd om de reservering te verwijderen. Helaas is dat (nog) niet gelukt. Ik heb het daarom doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zodra ik een reactie terug ontvang laat ik je het hier weten.

Helaas nog geen reactie ontvangen, het ontbreken aan een e-mailadres geeft mij veel problemen !

Als het goed zijn de reserveringen van beide e-mailadressen inmiddels verwijderd. Wil je nog eens proberen om het e-mail adres aan te maken?

1 adres is nu vrijgegeven het andere nog niet ! Zie persoonlijke instellingen

Reputatie 7
Badge +21

1 adres is nu vrijgegeven het andere nog niet ! Zie persoonlijke instellingen

Ik zie het inderdaad. Ik heb het andere adres nu ook vrijgegeven. :blush:

1 adres is nu vrijgegeven het andere nog niet ! Zie persoonlijke instellingen

Ik zie het inderdaad. Ik heb het andere adres nu ook vrijgegeven. :blush:

Super, het is gelukt !

hartelijk dank voor de gedane moeite !

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Dick Nieuw