Beantwoord

emails bestemd voor mij blijven verstuurd worden naar mijn partner

  • 29 November 2019
  • 9 reacties
  • 97 keer bekeken

Badge

Mijn vriend en ik wonen op hetzelfde adres en hebben beiden een kpn abonnement. Ondanks meerdere malen gebeld te hebben met de kpn klantenservice blijft mail (afkomstig van KPN) bestemd voor mij gestuurd worden naar mijn vriend. Volgens mij is kpn in overtreding (avg) en ik wil dat dit nu eindelijk eens opgelost wordt.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 5 December 2019, 11:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @clentjes , waar hebben jullie beiden een apart abonnement op?

Op 1 huisadres kan normaal gesproken maar 1 KPN-abo afgesloten worden voor internet etc.

 

Badge

We hebben beiden een mobiel abonnement.

Hallo @clentjes , dan is het inderdaad aan KPN om dat netjes op te lossen.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Misschien kun je in de profielen alvast relevante gegeven voor de moderator invullen in de vakken die alleen KPN en jij c.q. jullie kunnen zien.

Succes.

 

Badge

Hoi Jan-D,

dank voor je reactie. Ik heb inmiddels die betreffende velden ingevuld voor de KPN medewerker. Ben een beetje ten einde raad inmiddels. Het lijkt wel alsof dit maar niet “gefixt” kan worden.

groeten!

 

Hoi @clentjes . Welkom op het forum.

Ik heb met jouw gegevens alvast een zoektocht gedaan en ik kan voorlopig geen afwijkende zaken ontdekken. Ik heb jouw hulp nodig.

Wat voor mailtjes gaat het over? Wijzigingen van abonnement? Facturen? 

Als ik nu op jullie adres zoek, vind ik 2 mobiele abonnementen met elk een eigen contact e-mail adres. 

 

Badge

Hoi Erwin, dank je wel ☺️
 

Het gaat om een bevestiging van verlenging nieuw abonnement (incl voorwaarden) en een mail n.a.v. mijn bezoek aan de KPN shop om eerder genoemde verlenging te realiseren (netto promotor score mail?)

groeten Camiel

Hoi Camiel. Ik vind het een pijnlijke situatie. Wellicht is er (handmatig) een menselijke fout gemaakt. Ik heb nu alle relevante systemen doorlopen en zie daar telkens de correcte contactgegevens. 

Ik kan momenteel dus geen fout herkennen. Mocht dit onverhoopt weer gebeuren, laat het mij weten en dan kan ik het direct analyseren.

Nogmaals excuus voor het ongemak. 

Badge

Hoi Erwin,

Als het een menselijke fout geweest is dan kan dat natuurlijk een keer gebeuren. Het is goed te weten dat het bij jullie in de systemen correct staat.

Hartelijk dank voor het nakijken! Mocht het nog eens gebeuren dan neem ik weer even contact op. Wat mij betreft mag dit “draadje” gesloten worden.

mvg Camiel

Hoi Camiel,

Hartelijk dank voor het nakijken! Mocht het nog eens gebeuren dan neem ik weer even contact op

Doe dat zeker! Want dat zou wijzen op een issue ergens diep verstopt in de systemen en daar wil ik uiteraard het fijne van weten.

Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust.