Beantwoord

eMails bij cliƫnten in SPAMbox

  • 16 May 2019
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Vraagje: Hoe stel ik in mijn DNS de SPF-record op streng in ipv standaard.
Ik kwam er onlangs achter dat mijn emails in de SPAMbox van mijn klanten terecht komen.
icon

Beste antwoord door Dennis ABD 16 May 2019, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
SPF kan je met een hard fail instellen door het SPF record af te sluiten met "-all".

SPF word echter niet gebruikt als factor in spam filtering (het word voor het overgrote deel helemaal genegeerd, behalve bij DMARC) dus dat zal je probleem niet oplossen.

Waarom mail in de spam terecht komt kan een legio aan oorzaken hebben. De beheerders van het spamfilter bij de ontvangers zijn de enige die hier iets concreets over kunnen zeggen.
Vreemd, want ik ben hierop gewezen door mijn websitebeheerder.