emails terughalen

• 6 mei 2015
  • 1 reactie
  • 387 keer bekeken

ik zoek contact met iemand van KPN die kan helpen bij het resteren van een planet mailadres. Inmiddels is het mailadres weer geheractiveerd, nu is het van het grootste belang dat de mails weer terugkomen!! Er zaten hele belangrijke mails in deze mailbox die, ondanks dat aangegeven is dat het mailadres behouden moest worden, wel is opgeheven. "gelukkig" waren we niet geïnformeerd over de te nemen stappen om te voorkomen dat alle e-mails verloren zouden gaan. Ontzettend vervelend want er werd vorige week vrijdag gezegd dat de mails waarschijnlijk toch echt weg zijn. Gek genoeg heeft het mailadres nog gewerkt tot op ongeveer n week geleden, inmiddels iet langer ondanks dat het account niet meer actief was. Het vervelende is dat we overgestapt zijn binnen kpn, er werd van alles geadviseerd maar dit detail werd er niet bij vermeld. Erg jammer! We hebben n aantal hele belangrijke e-mails nodig ivm juridische issues en dossieropbouw. Wie o wie kan hierbij helpen?? Het is echt dringend en ik kan me niet voorstellen dat het onmogelijk is om de mails terug te halen!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen tamed2013,

Ai, wat een onfortuinlijke situatie! Als de mailbox volledig opgeheven is geweest, en vervolgens opnieuw aangemaakt, vrees ik wel dat de inhoud ervan verloren is gegaan 😞 Als de mailbox slechts inactief is geweest in onze systemen, en vervolgens weer 'gereanimeerd', bestaat de kans dat de inhoud van de mailbox nog te redden is. Zou je me ter verificatie van je gegevens je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en het .nl mailadres in kwestie kunnen sturen in een privébericht? Dan kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer