Beantwoord

Er zijn technische problemen met webmail op het moment. Probeert u later opnieuw in te loggen (Mac)

  • 20 November 2019
  • 6 reacties
  • 988 keer bekeken

Ik krijg de volgende melding als ik via de kpn website wil inloggen op mijn webmail:

Er zijn technische problemen met webmail op het moment. Probeert u later opnieuw in te loggen. De wachtwoorden en gebruikersnamen kloppen. Ik heb geprobeerd via de website in te loggen omdat ik via mijn mailprogramma op mijn macbook een gevarendriehoek zie bij al mijn planet accounts. Er zou iets met het certificaat niet in orde zijn. Normaal gesproken zou ik dan via de site inloggen en mijn belangrijke mails kunnen lezen. Nu ben ik van email verstoken dit is ernstig omdat ik belangrijk mails verwacht.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 November 2019, 18:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Emanuelle, welkom! Kun je inmiddels al weer inloggen op de webmail? We zien daar op dit moment geen problemen mee, dus het zou moeten kunnen. Als het alsnog niet lukt, kun je beschrijven wat je doet en probeert?

Wat betreft je mailprogramma, zie je daar de gevarendriehoek nog steeds?

Ik heb precies hetzelfde al een aantal dagen op mijn Mac.\Wat moet ik doen

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hey Misssdj, welkom! Inmiddels hebben we hier iets meer duidelijkheid over. Wat we namelijk zien is dat dit kan voorkomen op een Mac met een MacOS versie ouder dan High Sierra. Dit is niet een probleem dat wij kunnen oplossen. Kijk dan ook of je kunt upgraden naar minimaal High Sierra. Meer informatie daarover vind je hier.

ik heb alles ge-update en siërra installeerd

, maar webmail geeft nog steeds dezelfde foutmelding. Om gek van te worden.

@hetnet.nl ik heb het nogmaals geprobeerd door aanlognaam zonder @hetnet.nl te gebruiken, nu kan ik er ineens wel in. kan das afgesloten worden

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Misssdj , er was tussen 4 en 5 vanmiddag een mail storing bij KPN. Velen hadden daar last van, ook ik kon met PC, telefoon, tablet en ook Webmail geen verbinding maken. Gelukkig van korte duur.