Beantwoord

errors bij verzenden ontvangen Outlook

• 10 november 2015
  • 3 reacties
  • 264 keer bekeken

Sinds kort kregen wij een error melding bij Outlook verzenden een 0x800ccc0b code.

Nu is ook bij ontvangen de boel van slag. Vroeger kon ik nog wel vinden waar ik de Pop3 etc moest vinden  en wijzigen. maar  nu met windows 10 is dat ( blijbaar ) allemaal anders. Ik ben bijna 60 en het gaat mij allemaal te snel . kan iemand helpen om de outlook weer aan de praat te krijgen? met dank. Johan

icon

Beste antwoord door Johanannemarie 12 november 2015, 22:44

Beste Erik. Momenteel doet hij het weer. Een collega van jou heeft mij geholpen met de settings. Die blijkbaar, na windows 10 anders waren geworden. De laptop bleef traag. Dus heb ik alles op de externe disk gezet en de pc opnieuw geconfigureerd. Voorlopig werkt het.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Johan,

Welkom op het forum! Wat onhandig dat het verzenden en ontvangen niet meer zo goed lukt. Ik help je daar graag bij. Kun je aangeven wat voor foutmelding je precies krijgt bij het verzenden? En wat er bij het ontvangen niet goed gaat?

Beste Erik. Momenteel doet hij het weer. Een collega van jou heeft mij geholpen met de settings. Die blijkbaar, na windows 10 anders waren geworden. De laptop bleef traag. Dus heb ik alles op de externe disk gezet en de pc opnieuw geconfigureerd. Voorlopig werkt het.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Johan,

Goed om te horen dat het gelukt is om Outlook weer werkend te krijgen 🙂 Ik heb er vertrouwen in dat het nu zal blijven werken, maar mocht het probleem toch terugkomen, dan hoor ik graag van je!

Reageer