Beantwoord

Exchange Online Premium koppeling met bestaande mail accounts

  • 28 October 2019
  • 4 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik heb enkele bestaande emails bij KPN en daar daar wat vragen over met betrekking tot Exchange Online

  1. Is het mogelijk mijn bestaande emails te koppelen aan het product Exchange Online (Premium), dit wordt nergens uitgelegd?
  2. Moet ik per email een nieuwe exchange online afnemen. Dus voor 3 emails 3 keer een exchange online?
  3. Wat is nu precies het verschil tussen Exchange Online en Premium dit word nergens duidelijk aangegeven. Werkt het met POP/IMAP etc.

Hoop dat iemand mij kan voorzien van antwoorden.

 

Alvast bedankt.

 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 28 October 2019, 22:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dag  @b.vandenham 

Ik vind Exchange Online terug bij KPN Zakelijk: Exchange Online

Hier ben je op het KPN Consumenten forum, terwijl ik op het zakelijk forum informatie in het volgende topic vind: E-mail in de Cloud met Exchange Online: zo stelt u het in!

Kijk dus eens verder bij KPN Zakelijk, hopelijk vind je daar de antwoorden.

Succes!

Hallo@RBxx 

bedankt voor de link naar meer uitleg dit maakt het een stuk duidelijker. Echter mis ik nog informatie hoe een bestaande kpn mail hieraan gekoppeld kan worden, bijvoorbeeld:

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @b.vandenham 

Met Exchange Online Premium heb je via Office365 als het goed is, ook Outlook op je systeem staan.

Daarmee zou je dan ook je bestaande KPN mail accounts moeten kunnen koppelen.

Op deze KPN pagina Hoe stel ik e-mail in staat dat uitgelegd met de server instellingen en de meest gebruikte e-mail programma's.

Reputatie 7

Hallo @b.vandenham, welkom op het KPN forum. Hier tref je veel kennis over consumentenproducten en diensten van KPN. Bedankt Ruud voor het delen van de juiste informatie. Hier weten we je aardig op weg te helpen met KPN zakelijk pakketvragen. Maar voor uitgebreide informatie over Exange Online kun terecht op het KPN Zakelijk forum. Mocht je daarover nog vragen hebben, post ze gerust onder het topic. De community of moderator helpt je dan graag verder :)  

Reageer